Cel mai frumos “te iubesc”.

De-a lungul timpului mi s-a spus “te iubesc” in multe feluri.. Unii au spus-o intr-un mod romantic, altii m-au rugat sa nu plec, pentru ca ei ma iubesc si nu vor sa ma piarda, unii chiar au urlat a disperare, incercand sa ma faca sa vad ceea ce eu incercam sa ignor. Unul dintre ei chiar a renuntat la mine, pentru ca eram “prea rece” si nu puteam sa spun vorbe dulci atunci cand el imi declara suav cat insemn pentru el, in timp ce eu stateam si ma intrebam: cum naiba poate sa ma iubeasca dupa cateva zile? Da, sunt cruda si fara inima. Simte-te liber sa ma urasti.

As putea sa fac un clasament? Nu cred. Pot doar sa spun ca uneori acele doua cuvinte au venit la momentul potrivit, alteori nu au facut decat sa-mi sporeasca cruzimea de femeie independenta, dornica de a detine controlul. Marturisesc ca am jucat si murdar, atunci cand am vazut ca cineva tine la mine, am inceput sa imi pierd interesul. Long time ago, cand eram la liceu si flirturile inca erau la moda..la fel si dramele de adolescenta.

Eu inca mai cred in profunzimea acestor doua cuvinte si consider ca trebuie folosite cu zgarcenie, fix in momentele cheie. Nu ii inteleg pe oamenii aia care arunca cu “te iubesc” in stanga si in dreapta, din ora in ora: “M-am trezit, te iubesc”, “Mananc, te iubesc.”, “Plec la scoala, te iubesc”, ” Ma culc, te iubesc.” Unde mai e farmecul? Recunosc, mi-ar placea  sa il aud mereu pe Mister H spunand vorbe dulci si siropoase, dar i-as ridica statuie pentru faptul ca stie sa le spuna fix atunci cand trebuie. “Femeia trebuie iubita atunci cand merita cel mai putin”, am citit candva pe un site. Si inclin sa fiu de acord. In perioada asta ma simt ca in infern, parca nimic nu imi iese cum trebuie, nu am timp, nu am energie, nu stiu cum sa ma mai impart ca sa o scot la capat. Dar orice zi buna incepe cu un om drag. Si printre atatia munti de probleme, am nevoie si de doua cuvinte frumoase.

Da, acum sunt subiectiva si spun ca Mister H mi-a spus “te iubesc” in cele mai frumoase moduri. Si stiti care e partea interesanta? Ca uneori nici nu a fost nevoie sa pronunte acele doua cuvinte. Un gest frumos e de ajuns sa ma faca sa ma simt importanta. Mereu imi spune ca el nu stie sa vorbeasca asa frumos cum o fac eu pe blog, dar fara sa stie..imi face cele mai frumoase declaratii.

Daca ar fi sa ma decid, as spune cel mai frumos “te iubesc” mi l-a spus MAMA. Cand m-am intors in tara, dupa cateva saptamani in Franta, am luat-o in brate si am plans pentru cat m-am abtinut sa plang acolo, vazand atatea nedreptati. Ea e omul pe care il respect si il iubesc cel mai mult pe lumea asta. Pentru ca inainte sa fiu iubita, colega, prietena..sunt fiica. Singura pe care o are.

7 thoughts on “Cel mai frumos “te iubesc”.

  1. Rucsi mai 28, 2013 la 5:02 pm Reply

    superb ! :)

  2. Symphonie mai 28, 2013 la 6:10 pm Reply

    eu, una, spun des te iubesc. i-o spui lui Seba al meu si i-o spun mamei… si cam atat. dar pentru Seba am “rezervate” multe te iubesc-uri pe zi, poate si pt ca in relatia dinainte mi s-a interzis sa spun te iubesc (din motive stupide) si simteam ca ma sufoc pt ca nu pot exprima ceea ce simt. cine ne-ar vedea pt prima data, tot timpul sarutandu-ne si imbratisandu-ne, probabil ar face diabet sau ne-ar crede falsi, dar nu ne pasa, pt ca e in natura iubirii noastre sa fim asa. asta nu inseamna ca daca spui te iubesc rar, nu iubesti. eu cred ca depinde de personalitatea fiecaruia.

    • Imperfecta` mai 28, 2013 la 6:14 pm Reply

      O prietena zice mereu ca ii creste glicemia cand ne vede :))
      Si noi suntem romantici, el e mai introvertit decat mine, care sunt mereu impulsiva si vulcanica. Depinde de situatie, de starea fiecaruia..
      Oricum, mie imi place tare, tare mult de voi! Sunteti un model de urmat!

  3. Diana şi Dan mai 29, 2013 la 12:19 pm Reply
  4. Cristian V. Photography mai 30, 2013 la 8:39 pm Reply

    Foarte frumos!

  5. creve iunie 1, 2013 la 8:31 pm Reply

    Eu nici nu am stat să mă gândesc la cel mai frumos te iubesc din viața mea. Și cu greu mi-aș aduce aminte dacă aș sta să mă gândesc, dar știu că am avut multe momente când l-am spus cu adevărat și au fost momente plăcute :P

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 681 other followers

