Tragem linie si adunam

Am facut un bilant al lucrurilor pe care le`am invatat de`a lungul timpul prin intermediul situatiilor in care am fost pusa sau experientelor pe care le`am trait:

Am invatat ca oamenii pierd o multume de lucruri datorita faptului ca nu au curaj sa incerce..

Am descoperit ca nu exista „momentul potrivit”, ci doar teama de a incerca si dorinta de a amana..

Am realizat ca majoritatea oamenilor se indragostesc de aparente.

Am realizat ca ofer mai mult decat primesc in schimb..

Am invatat ca lumea nu se poate schimba daca nu ma schimb eu, mai intai.

Am realizat ca uneori port o masca pentru a nu ma simti vulnerabila si nu stiu cand sa renunt la ea..

Am invatat ca pragul maturitatii este greu de atins si nu depinde de varsta.

Am invatat ca oamenii se ranesc unul pe altul pentru ca au fost raniti inainte de alte persoane si vor sa se razbune.

Am realizat ca inca nu ne cunoastem.. nu stim ce vrem, ce putem, care ne sunt limitele.. si cel mai important.. nu ne stim defectele.. sau le stim dar inchidem ochii…

Am realizat ca este foarte greu sa iei decizii corecte, acestea dor cel mai tare.

Am decoperit ca toata viata oamenii cauta..tot felul de lucruri: prietenie, fericire, distractie, familie, bani, stabilitate, siguranta, incredere. Cauta, cauta..uneori le obtin. Dar niciodata nu sunt multumiti.

Am vazut ca oamenii nu mai au rabdare unii cu altii, iarta tot mai greu si renunta tot mai usor..

Am observat ca toti dam vina pe timp si nu pe incapacitatea noastra de a`l organiza.

Am realizat ca oamenii acorda tot mai mult timp infatisarii si tot mai putin sufletului…

Am realizat ca oamenii spun tot mai usor „te iubesc”..

Am observat ca devenim nepasatori..

Am realizat ca e asa usor sa critici si sa`ti bati joc..

Am realizat ca toti ne plangem ca e praf, dar nu ne obosim sa`l stergem..

Am observat ca oamenii isi pierd credinta..

Am realizat ca si tu ai realizat ca ai dreptate, dar nici eu si nici tu nu vom face nimic in privinta asta..

Insa am mai realizat ceva:

Ca unii oameni chiar fac eforturi sa se schimbe.

Ca de cele mai multe ori eforturile lor sunt rasplatite.

Ca trebuie doar sa ai curaj si sa crezi in tine pentru a reusi.

Ca oamenii chiar sunt dispusi sa renunte la masca, trebuie doar sa ai rabdare si sa le oferi increderea ta.

Ca prietenia adevarata valoreaza mai mult decat orice si pentru ea merita sa lupti.

Ca ai mai multe de castigat daca iti deschizi sufletul in fata oamenilor, decat daca te inchizi in tine.

Ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat trebuie sa lupti pana la capat si sa nu renunti, orice s`ar intampla.

Ca fiecare fiinta umana e speciala, in felul sau.

Ca merita sa incerci? De ce? Pentru ca nu ai ce sa pierzi..

Ca nu e bine sa regreti..mereu o poti lua de la capat.

Ca lucrurile care sunt interzise ti le doresti mai mult si esti mult mai satisfacut cand le obtii.

Ca cele mai multe vise le ai cu ochii deschisi.

Si ca miracolele exista, daca crezi cu adevarat in ele.

2 gânduri despre “Tragem linie si adunam

Lasă un răspuns

