Sau poate ca da.

Deja ma simt mai bine..am recitit postul anterior si cred ca am fost prea dura. Dar in acel moment..simteam nevoia sa ma descarc.

Poate ca incerc sa ma feresc prea mult de o eventuala dezamagire..si nu daruiesc suficient de multa iubire. Mi`e foarte teama sa nu ma aleg iarasi cu inima franta. A fost cam greu sa imi revin, sa las in urma ce a fost si sa privesc inainte..dar am reusit.

Din pacate..sunt genul care se enerveaza repede..si la nervi spun lucruri urate fara sa`mi dau seama. Da, uneori imi doresc sa fiu rece si indiferenta, dar mi`am dat seama ca cei din jur ma fac sa ma simt fericita. Si apropierea dintre oameni, indiferent de ce fel..e benefica. De cate ori nu v`ati simtit deprimati si fara chef, dar cand a aparut un prieten care sa va ajute..v`ati recapatat zambetul?

Oamenii sunt speciali pentru faptul ca nu pot trai izolati. Se simt extrem de bine inconjurati de alte persoane cu care pot comunica. Numai ca..uneori nu stiu cum sa se exteriorizeze.

Cuvintele celor dragi imi fac ziua mai frumoasa 🙂

4 gânduri despre “Sau poate ca da.

  1. Acum ai reuşit să mă faci să zâmbesc…. Da, şi eu cred că te fereşti de o eventuală dezamăgire…Cu siguranţă, oricare ar reacţiona la fel…Rănile din suflet se vindecă cel mai greu.

Lasă un răspuns

