Ce ma inspira azi..

I want to be remembered as the girl who smiles even though her heart is broken. And the one who can always brighten up your day even if she couldn`t brighten her own.


16 gânduri despre “Ce ma inspira azi..

  1. la un text d’asta trebuie un comentariu la fel de …nu-mi vine cuvantul acu…oricum n’am…dar sa fie pe aproape…esti TRU

  2. O întrebare scurtă(ironic, scurtă):
    De ce putem da cu uşurinţă sfaturi altora dar noi nu le putem urma pentru că nu prea credem în ele??

    Tot timpul m-am întrebat dar nu am găsit încă un răspuns.

    Sunt un călător rătăcit (probabil din nou) pe al tău blog, dar promit să revin. Citesc, că-mi place!

    P.S. Nu mă repet.

  3. Ştii, dacă am pus o întrebare m-aş aştepta şi la un răspuns, sincer. Nu o zic ca pe o replică rea, ci doar din pură curiozitate. Deranjez?

  4. imi cer scuze
    zilele astea am intrat pe blog asa repede
    si ultimul articol scris a fost pe fuga.

    paaaai..eu cred ca le dam altora sfaturi pe care noi insine nu suntem capabili sa le urmam pentru ca avem prea putina incredere in noi si vrem sa vedem cum se descurca altii..
    parerea mea..
    ne e atat de frica sa riscam pentru o solutie, incat o verificam pe pielea altora
    in caz ca functioneaza la ei..am putea incerca si noi.

    1. Bun răspuns. Nu m-am gândit încă şi la ipoteza asta. Nu trebuie să-ţi ceri scuze. La urma urmei e blogul tău şi un oarecare s-a găsit să pună întrebări. Răspunzi, ignori sau blochezi. Simplu.

  5. daca ai intrebat ceva..consider ca e de datoria mea sa am bun simt si sa raspund.
    e blogul meu,da..dar tu ai considerat ca ceva din ceea ce am scris merita atentia ta
    si asta conteaza mult.

  6. „ne e atat de frica sa riscam pentru o solutie, incat o verificam pe pielea altora
    in caz ca functioneaza la ei..am putea incerca si noi.”

    WTD?asta ca sa zic frumos…vrei sa incerci ceva?incearca…e o experienta..ceva nou,iesi din monotonie…decat sa stai cu”da’ daca as fi..” mai bine incerci orice…regreti ce ai facut..nu ce ai fi putut face….e mai simplu asa…referitor la datul de sfaturi eu ma abtin ca discutia avea un caracter prea academic pentru vocabularul meu:)…sau nu….dar era prea academica

  7. da, dar multi prefera sa stea in banca lor
    si sa ii priveasca pe altii cum si`o fura.

    uite..in cazul meu..sfaturile pe care le dau altora, nu mi le`as da si mie insami.
    pentru ca multe din ele nu se aplica si`n cazul meu.

  8. nu tot timpul tre sa castigi…mai trebuie sa ti-o furi,daca stai sa inveti din greselile altora ….daca se aplica regula asta noi acu nu scriam aici,probabil inca aveam impresia ca pamantul este plat sitraiam in evul mediu

  9. si totusi ramai la ideea „mai bine sa dau sfaturi decat sa le aplic,sunt mai fricoasa/lasa de felul meu dar totusi cred ca dau sfaturi bune”…aici intervine intrebarea mea,de unde stii ca dai sfaturi bune daca nu iti pui tu in aplicare propriile conceptii?Nu te grabi sa raspunzi…ca ai sa zici o prostie cu siguranta,asta ar fi primul impuls

  10. Exact. Toţi dăm sfaturi. Dar ele nu tot timpul sunt bune, sau sunt bune dar se pot aplica doar în unele cazuri. Exemplu: x-ica are o problemă cu un ex şi eu îi dau un sfat care ar fi împotriva ex-ului, x-ica mi-ar spune că nu poate face asta pentru că încă îl iubeşte. Eu am dat sfat, dar nu se poate aplica. Părerea mea..zic.

Lasă un răspuns

