E exact cum a zis Chirila: „Nu am chef azi.”

M`am trezit o stare d`aia aiurea: lene, plictiseala..nu prea sunt in stare de nimic util astazi. Am o pofta nebuna de inghetata, dar mi`e prea lene sa ma imbrac si sa ma duc pana la magazin..asa ca o las pentru mai tarziu.

De asemenea..simt ca mi se rupe de tot..absolut tot. Bun, rau..trebuie sa astepte pana maine ca sa fiu capabila sa fac ceva. Azi o sa ii trimit fix la dracu`pe aia care jongleaza cu nervii mei.

Cat imi place senzatia asta, nu`mi pasa de nimic, tot ce se intampla in jurul meu trece pe langa mine. Am fereastra larg deschisa si „Azi nu” pe repeat..

Azi nu:

–         ma enervez,

–         imi irosesc timpul in folosul altora

–         fac gesturi frumoase, ca oricum sunt uitate repede

–         ma gandesc la ceilalti,

–         imi programez timpul in functie de altii

–         stau sa gasesc solutii.

Poate maine🙂


4 thoughts on “E exact cum a zis Chirila: „Nu am chef azi.”

  1. Perfect de acord cu tine. Cat de invidiez ca poti sa faci asta…Eu cum muncesc si in week end, simt cum mă ofilesc, treptat , treptat de draci. Timp de mine n-am mai avut de nu mai stiu cand…. Si acum, citind ce ai scris tu, o sa ma cert cu şefii din dotare şi poate ma lasa si pe mine week-end u asta libera… Cred ca merit….Pupici

Lasă un răspuns

