Premiu.

Am primit un premiu de la Hellboy. De fapt..sunt trei. Fiecare fotografie constituie un premiu. Multumesc mult ca te`ai gandit la mine.Multumesc si pentru ca m`ai inclus in categoria celor zece lucruri care iti plac.

Exista si cateva reguli:

1. Postează blog award-ul pe blog-ul tău.

2. Dă link-ul persoanei care ți l-a acordat.

3. Dă mai departe spre 15 bloggeri

4. Anunță-i pe acești bloggeri că le-ai acordat premiul.

Pentru ultimul premiu, exista inca o regula. Trebuie sa spun zece lucruri care imi plac:

1. Cartile. Atunci cand dau peste o carte buna, o citesc pe nerasuflate.

2. Limba franceza. Una dintre marile mele pasiuni.

3. Vara. Ador soarele, marea, caldura..ma simt in largul meu.

4. Ciocolata. Nu m`as satura niciodata.

5. Frappe`ul. Nelipsit la discutiile cu prietena mea cea mai buna.

6. Imi place sa fiu mereu inconjurata de oameni, ma sperie ideea de a sta singura.

7. Imi plac filmele si serialele.

8. Iubirea. Nu as putea trai fara. Oricat de aiurea m`as simti..atunci cand imi aduc aminte ca cineva ma iubeste, zambesc.

9. Rochiile. Sunt de parere ca ne scot in evidenta feminitatea.

10. Si nu in ultimul rand..imi place sa scriu aici.

Premiile merg mai departe la: aLLe, Adevar100la100, Ada Pavel si Adrry a mea >:d<

5 gânduri despre “Premiu.

Lasă un răspuns

