Ce vor unii de la mine

De multe ori ma amuzam cand citeam cum ajung unii pe blogul meu. Asa ca m`am gandit sa selectez cateva search`uri ciudate si sa vi le impartasesc.

nu meriti iubire” [Ba da. Eu ofer multa iubire, si ma astept sa primesc in egala masura.]

simt ca ramane mancarea in gat” [Roaga pe cineva sa`ti dea o palma pe spate.]

stupid questions” [ Mda..si eu le urasc.]

cum trec corigenta” [ Google nu are cum sa te rezolve. Te`ai gandit sa pui mana pe o carte?”

confessions of an imperfect girl” [Da, eu sunt.]

azi nu vreau” [Nici eu nu vreau sa fac multe..dar e necesar.]

sunt rea,dar nu ipocrita” [Zau? Si eu la fel, cred.]

mi-e frica de corigenta” [So what? Fa ceva sa o eviti.]

filmul cu o adolescenta care este tentata” [Pacat ca nu`mi apare si continuarea. Cred ca are si un titlu. Ai putea incerca sa`l afli.]

m-am indragostit” [Si ce mai astepti? Spune`i.]

sa fii prost e un privilegiu” [Corect.]

ce a zis chirila?” [ Cand afli, spune`ne si noua. Nu am chef azi.]

despre nesimtire” [Nu cred ca ai venit la locul potrivit.]

este oare iertare? pentru oricine?” [Este,este. Dar nu prea.]

madame professeur” [Oui, c`est moi. In devenire.]

este privitul insistent o dovada de proasta crestere?” [Clar.]

o zi din viata unei pitzi” [Mai cauta.]

ce vreti sa va aduca mosul” [Chiar trebuie sa insir aici?]

oki pitzi” [Asta habar n`am ce vrea sa insemne.]


9 thoughts on “Ce vor unii de la mine

  1. „Simt ca ramane mancarea in gat” De ce ar cauta cineva asa ceva? Ce s-ar atepta sa gaseasca? Dar culmea e, cum de i-a aparut blogul tau? :))

  2. Ceva e defect,dar nu ma prind…adica prima data sa inteleg…cauti asa ceva pe google :D…si apoi,pe langa faptul ca esti dus(doar dus cu camasa de forta),ciudatenia asta de motor de cautare mai da si raspuns…cel mai ciudat e ca te trimite aici…nu am citit tot ce ai scris,dar sigur nu ai sfaturi de cum sa-mi scot mancarea din gat…dar e ceva pozitiv…ala de nu dorea nimic a dorit google sa-l provoace sa vrea sa te citeasca😀

Lasă un răspuns

