Ce vor unii de la mine? (partea a doua)

Mereu ma amuz cand vad ce scriu unii pe Google si ajung la mine. De cele mai multe ori nu`mi explic ce legatura au chestiile alea cu blogul meu, dar in fine..

 

“mi-e dor sa invat” Zau? Nu te oferi sa inveti si in locul meu? Ca am doar vreo 12 examene de dat.

“eczamen de iubire3” Cum spuneam..am o multime de “egzamene” de dat, dar iubirea nu e inclusa in programa.

“ziua mea de nastere” A mea e pe 18 octombrie. Dar a ta?

“copil de primara” Ce,ma?

“cu ce s-au imbracat in prima zi de facultate” Vaaaai..ce chestiune importanta. Chiar nu as fi putut sa dorm daca nu as sti cum se imbraca lumea la facultate. De parca asta m`ar interesa.

“prima zi de facultate” Grea. De ce te inteeseaza?

“poze fete imperfecte” Regret, dar nu obisnuiesc sa pun poze cu mine pe blog. Incearca pe Facebook.

“ce inseamna imperfect” Esti sigur/a ca vrei sa stii?

“tate din paradis” Asta e pe bune,ma?

“cand tie frica de ceva” Iti invingi teama sau te duci la naiba.

“sunt rea” Da, si eu sunt. Si ce daca?

“ce se intampla daca stai cu laptopul pe picioare” Nu`ti recomand. Emite niste chestii foarte nocive.

“lecti de facut an clasa antaia” Dupa cat de bine stii limba romana, inclin sa cred ca esti “clasa antaia”

“fata rea in filme” E cea mai smechera, I know.

4 gânduri despre “Ce vor unii de la mine? (partea a doua)

Lasă un răspuns

