Ce vor unii de la mine 3

Dupa ceva timp, m`am gandit sa mai adun cateva lucruri inedite pe care le`au scris altii la search si au ajuns la mine. Din nou..nu imi explic cum.

“raspunsuri la intrebarea ma mai iubesti?” Da/Nu/Poate

“cuvinte pentru o fraiera” Categoric, aici nu gasesti asa ceva.

“vreau sami cumpar o veverita foarte cuminte” Si ce te face sa crezi ca eu am veverite de vanzare?

“exemple cadou foarte frumos de ziua indragostitilor” Chiar asa..nu ai deloc imaginatie?

“nu imi place la facultate po sa ma mut” Ce coincidenta, nici mie. Dar daca ai inceput sa faci ceva, nu ti se pare normal sa duci pana la capat?

“ma simt epuizata psihic” Un pahar de vodka si apoi un somn bun si iti trece.

“imi sunt dragi doi baieti” Ce sa iti zic, pana la urma trebuie sa te decizi. Nu ai cum sa o scoti la capat asa.

“ii un privilegiu sa fi prost” Nu e asa, pisi?

“anul asta am fost dificila promit ca la anu sa fiu mai cuminte” Asa spunem toti la inceput de an si apoi uitam ce am promis.

“ce trebuie sa invat sa mi ocup timpul” Orice ce face sa te simti mai bine. Cartea il face pe om destept, nu ne nastem asa.

“da-mi o idee de revelion cum sa-mi adun prietenii” Ia multa bautura, trimite`ti parintii in alta parte si apoi invita`i. Sigur nu refuza.

“cum pot sa dau repeat unei melodii in playlist?” Vorbesti serios? Ehh..e secret de stat, nu oricine stie asta.

“un cadou simbolic sa vada cat de mult il iubesc” Daca te iubeste si el, e de ajuns sa te aiba pe tine. Cadoul e optional.

6 gânduri despre “Ce vor unii de la mine 3

Lasă un răspuns

