Cartile.

Am primit de la Ella a mea o leapsa despre carti. Intr`adevar, se apropie sesiunea si eu sunt ingropata in proiecte. Acesta este motivul pentru care reusesc sa scriu numai la sfarsit de saptamana. Oricum, pentru faptul ca vine de la ea, nu am cum sa o refuz. O iubesc prea mult.

Asadar:

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
Cred ca eu insami as face`o. De ce sa las pe altcineva, cand pot si eu?
2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?
Pentru ca nimeni nu ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu. Pe altii as putea sa ii mint, sa mai infloresc pe ici, pe colo, sau sa omit anumite detalii..dar pe mine nu as putea niciodata sa ma mint.
3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o « urmă» a umanitătii?
Si eu consider ca Biblia ar trebui sa fie pusa in acea capsula.
4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Pauza ideala? Pai..o dupa`amiaza de vara, undeva in natura, unde sa pot sa ma rup de toate grijile si sa fiu captivata in totalitate de ceea ce citesc.
5. Dacă aţi avea puterea de a « şterge » un personaj de roman care ar fi acesta?
Sincera sa fiu..niciodata nu mi`a placut de Madame Bovary..

6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
Pentru ca ea avea totul si tot nu era multumita. Plus ca avea niste conceptii greu de inteles, din cauza educatiei pe care a primit`o. Ea a crezut ca viata e asa cum e prezentata in carti: simpla si fara probleme. Pana cand a dat piept cu realitatea si a fost dezamagita, mai ales de ceea ce credea ea ca reprezinta iubirea. A cautat in alta parte ceea ce Charles ii oferea din plin. Si`a respins copilul si asa mai departe..pana cand a sfarsit tragic. Si pentru ce? Pentru un EL? Fraiera.
7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte ?
As incerca varianta online, daca nu e usor de procurat.
8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Pe Bacovia. Doar ca sa ii dau doua palme ca sa il trezesc la realitate.
9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa (în afara de « Bună ziua »)?
De ce plumb,ma? De ce cadavre? De ce ploaie?
10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Pai..mi`ar placea sa am o camera intreaga unde sa imi tin cartile, unde sa fie rafturi pe fiecare perete. Acolo m`as simti..intreaga.

Merge mai departe la: Ada, Ally, Tinkerbell, Roxana , Symphonie si..la cine mai doreste.

12 gânduri despre “Cartile.

Lasă un răspuns

