Ce vor unii de la mine. 4

Inca o portie de chestii care vin de la cei care se sfatuiesc cu domnu`Google special pentru mine.

“daca ma batut cu zapada un baiat inseamna ca ii place de mine?” Nu, doar s`a distrat un pic pe seama ta.

“astazi este prima zi cand am primit flori” Te felicit. Sper sa se repete. Si cine ti le`a oferit?

“ce cred baietii despre pitipoance” Hai sa ii intrebam, vrei?

“nu ma doare capul dar nu pot dormi si sint epuizat pshic” Xanax. Te va rezolva.

“imi e frica sa nu raman corigenta” Zau, fata? Pai daca ai frecat menta un semestru intreg..acu`suporti consecintele.

“idei despre mari asteptari de la o facultate” Nu mai visa. Vei avea o mare dezamagire.

“el reprezinta totul pt mine, eu nimic pt el” Ce trist, nu e asa? De ce nu cauti pe altcineva?

“ce titlu am dupa ce termin limbi straine” Sclav al societatii. Si eu voi fi unul dintre ei.

“id-uri fete intrate pe mess acuma pitesti 14 ani” Ba..esti nebun?!

“ce cadou sa-i fac fostului meu iubit de ziua ingragostitilor chear il mai iubesc” Imi pare rau pentru tine. Ar fi cazul sa mai inveti ceva pe la romana inainte sa iti faci alt iubit.

“cum sa ma descurc cu un sot mototol” Posezi asa ceva? Te invidez!

“de valentine`s day se fac cadouri reciproc?” Da, draga mea. Cu cat mai mari, cu atat mai bine.

“sunt fata si imi place sa ma masturbez” Tine`o tot asa, pisi! Incearca si cu un vibrator, pentru senzatii mai intense. Sau deja folosesti? Spune`ne si noua cum a fost.

“cum se face o veverita din hartie” Cu multa grija si efort.

7 gânduri despre “Ce vor unii de la mine. 4

Lasă un răspuns

