Am dreptul.

Astazi am dreptul sa dispar. Am dreptul sa tip..si sa dau naiba tot. Sa ma simt vinovata si sa ma critic. Sa ma uit in oglinda si sa plec privirea. Sa plang pana la epuizare, cu o perna pufoasa in brate. Si apoi sa imi ascund ochii in spatele ochelarilor de soare.

Am dreptul sa caut solutii si sa le aplic. In acelasi timp, vreau si pot sa joc dupa reguli inventate de mine. Daca am chef sa te ignor, o fac. Si daca nu imi place ceva, pot sa refuz.

Macar astazi, imi permit luxul sa dau dracu`tot. Si nimeni nu ma poate impiedica.


3 thoughts on “Am dreptul.

Lasă un răspuns

