Ce ma enerveaza?

Creve si`a adus aminte de mine si mi`a pasat o leapsa. Trebuie sa spun cateva lucruri care ma enerveaza. Dar nu oricum, ci lucruri un pic mai neobisnuite.

Sa vedem ce imi iese, desi nu prea imi vin in minte chestii inteligente.

  1. Ma scot din minti locurile aglomerate.
  2. Sa stau la coada. Maxim 5 minute. Asta e limita mea.
  3. Sa imi povesteasca cineva un film inainte sa il vad. Mai ales sfarsitul.
  4. Nu`mi place vantul. Ma ciufuleste, imi ridica si rochia..nu face nimic placut. De fapt..in unele cazuri mai salveaza o zi torida de vara.
  5. Puful de la plop. Pentru ca sunt alergica. Si pentru ca ma face sa ma inrosesc si sa stranut incontinuu.
  6. Cuvantul “productiv”. Nu intrebati de ce, ca habar nu am.
  7. Pitipoancele wannabe.
  8. Sa merg cu trenul.
  9. Sa vorbesc in fata unui grup de persoane. Ceva gen discurs. Nu ma sperie, ci ma scoate din sarite.
  10. O melodie pe care o dadeau non-stop la radio si la tv. ROA- Ne place.

Well..cam astea mi`au venit in minte acum. Ar mai fi o multime, pentru ca sunt o persoana irascibila, dar acum nu prea am inspiratie..

Publicat în Fără categorieEtichetat

7 gânduri despre “Ce ma enerveaza?

  1. De acord cu alergiile!

    Nu mă deranjează așa tare statul la coadă… asta e… Mă enervează să stau la casierie și din motive neîntemeiate să nu fiu servită imediat… măcar la coadă știu că aștept din motive obiective…

  2. In sfarsit cineva care nu suporta melodia ROA-Ne place :))… pe mine ma enerva la culme si-mi ramanea si-n minte refrenul ala tampit. Acum parca n-o mai dau atat de des. In schimb, mie imi place (cel putin deocamdata) sa merg cu trenul, atunci cand e vorba de distante mai mari.

Lasă un răspuns

