Sister.

Dupa ce am scris aseara pana ma durea mana, am considerat ca azi trebuie sa ma refac. Si am plecat in oras cu o prietena. Da, recunosc. Am fost la cumparaturi! Am zis`o. Nu ma pot abtine. Dar pana la urma..ce conteaza?

Ma rog, nu despre asta vreau sa povestesc. Din intamplare, m`am intalnit cu sister. Cred ca e cel mai bun lucru care mi s`a intamplat in ultimele zile. Chiar ma simteam ciudat si nu`mi explicam de ce. Dar faptul ca am vazut`o mi`a umplut inima de bucurie.

A fost atat de placut sa o strang in brate.. Ironia sortie..de atata timp incercam sa iesim impreuna, dar nu ne sincronizam..si astazi ne`am vazut din simpla intamplare.

O stiu de mult timp.. Mai exact, cam de cand am blogul. Ea era una din cititoarele mele fidele. M`am apropiat foarte repede de ea, simteam ca avem multe in comun, practic ma vedeam pe mine in ea. Pana la urma, a cazut prada ispitei si si`a facut propriul blog. Era si cazul! Acum putem spune ca ne citim reciproc.

E sora mai mare pe care nu o aveam. Si o ador. Multumesc pentru ca mi`ai facut ziua mai frumoasa! Si data viitoare sper sa iesim la o intalnire planificata🙂


5 thoughts on “Sister.

  1. Ce mică e lumea uneori😀 Eu am dat odată nas în nas cu o prietenă pe care nu o mai văzusem de mult…am dat de ea prin Paris :))) Ne-a căzut fața la amândoi :)))

Lasă un răspuns

