Cu sau fara blog in vacanta?

Am furat de la Creve o alta leapsa in care el intreaba daca blogul intra in vacanta odata cu mine.

In ceea ce ma priveste..da. Am laptop, am si stick d`ala de net, dar atunci cand sunt in vacanta imi place sa ma detasez de tot. Telefonul mobil e singurul lucru “civilizat” de care nu ma pot lipsi.

Miercuri plec la mare. Las acasa laptopul. Deci fara blog, fara Facebook si alte chestii d`astea de socializare. O saptamana am sa absentez din blogosfera. Am nevoie sa ma pun pe picioare complet.

Vreau sa ma bronzez, sa dorm, sa fac poze, sa mananc multa inghetata, sa merg la cumparaturi, sa iau cadouri pt cei dragi si multe alte chestii. Nu se sfarseste lumea daca nu postez eu pe blog sau pe Facebook.

Nu am nimic cu cei care prefera sa fie prezenti pe aici si cand pleaca undeva, dar pe mine ma ajuta mai mult sa ma detasez de tot si sa petrec timpul in modul ala real si util, care ma face sa ma simt mai bine.

Dar mai e o saptamana. Si pana atunci, cred ca am sa scriu zilnic.

Un gând despre “Cu sau fara blog in vacanta?

Lasă un răspuns

