Home, sweet home!

I`m back, dragilor. Cu bateriile incarcate si destul de schimbata. In bine. Am avut parte de o vacanta frumoasa.

M`am bronzat, am facut poze, am dansat, am ras, am fost la cumparaturi, am mancat mancare nesanatoasa, am baut suc dintr`ala cu gheata si m`am ales cu o durere groaznica in gat, m`am plimbat, am dansat pe plaja, am baut Redd’s, am citit..si multe altele.

Am cunoscut oameni de treaba, i`am revazut si pe cei care pe care ii pierdusem cu putin timp in urma. Am primit explicatiile pe care le asteptam si am reusit sa iert. Da, oamenii sunt rai. Iar eu as fi si mai rea daca as purta pica. Mi s`a spus ca sunt altfel. Da, mai serioasa, mai stapana pe mine insami si mai puternica.

Am stat la o vila foarte draguta, la niste oameni extraordinar. Si m`am simtit aproape ca acasa. Am avut parte si de multe peripetii. Chiar asa, cum ar arata o vacanta fara momente amuzante?

Ma simt invaluita de starea aceea de liniste si pace. Mi`am rezolvat toate problemele si sunt impacata cu mine insami. Si parca am mai multa incredere in mine.

Stiti ca se spune ca daca fugi de ceva anume, pana la urma te prinde din urma. Cand incerci sa eviti ceva anume, descoperi ca e mai aproape decat crezi. Mult mai aproape..

Dar pana la urma..toate s`au rezolvat. Si au revenit la normal. Iar eu sunt fericita.

Multumesc, Costinesti! Mi`ai oferit o vacanta minunata!


5 thoughts on “Home, sweet home!

Lasă un răspuns

