Realizare.

Inainte de toate, sa ma laud. Am facut pagina de Facebook pentru blogul meu. [Acum urmeaza partea in care vin aplauzele. Multumesc, multumesc!]. Pentru un copil nepriceput ca mine, e chiar o realizare.

In afara de “marea” mea realizare, eu am nevoie de somn. De cateva nopti dorm foarte prost si putin. De exemplu, noaptea trecuta am bifat doar doua ore de somn. Am vise urate si sunt agitata. Macar daca as sti care e cauza..sa incerc sa trec peste si sa imi revin.

Mai am doar vreo doua saptamani de lenevit, ca apoi incepe calvarul numit facultate. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ma asteapta atunci..

Nu`mi explic de ce, dar in timp ce scriu aceste randuri..ma simt singura. Si as vrea o imbratisare. Una care sa dureze cel putin zece minute si sa`mi alunge toate gandurile negative. Ma ajuta de fiecare data.

Am inceput sa scriu postul asta, crezand ca am sa ma descarc. Dar nu pot. Cel putin, nu acum..


3 thoughts on “Realizare.

  1. Si de ce nu ai lasat si tu un link de trimitere catre realizarea ta? macar sa avem ce aplauda?
    Uite o imbratisare >:D< desi a ajuns cam tarziu…stiu ca nu este una dintre cele pe care ti le doresti seara insa….decat deloc..

  2. @tink3rbe11: pai e caseta aici in dreapta😀
    multumesc pentru imbratisare! >:D< siii..niciodata nu trebuie sa spunem ca nu e cea pe care ne`o dorim. din moment ce cineva e dispus sa ne`o ofere, inseamna ca ii pasa.

Lasă un răspuns

