Doi ani.

La multi ani blogului meu! Astazi implineste doi ani. In timpul asta am scris peste 400 de posturi in care am trecut de la o stare de la alta, am exprimat o paleta variata de sentimente. Uneori chiar am plans cand scriam, atat de greu imi era sa ma descarc. Alteori zambeam. Si tot asa..

Mai e nevoie sa spun cat de tare m`am atasat de el? Si ca am devenit dependenta de scris? Desi nu mereu spun lucruri interesante si nici nu imi aleg cuvintele prea bine..fiecare gand asternut aici e o parte din mine. Chiar nu imi pasa ce impresie am lasat, daca la momentul respective pe mine m`a ajutat sa ma descarc..inseamna ca blogul si`a indeplinit misiunea.

Ca sa trec la alt subiect. Orarul meu pentru semestrul intai e o mizerie. Sper din toata inima sa se mai poata schimba cate ceva..Aveam o multime de nervi si eram atat de abatuta, incat nu stiu ce m`as fi facut daca nu`l aveam pe el.Ca sa nu uit, azi e si ziua noastra. O coincidenta frumoasa.

Stii, ar trebui sa ai o statuie pentru faptul ca ai reusit sa treci peste toate defectele mele si sa imi vezi calitatile. Nu stiu cat pot sa exprim eu aici, prin cuvinte..dar iti multumesc. Pentru tot ce faci bun pentru mine, chiar si fara sa iti dai seama.

Tu si blogul..singurele aspecte pozitive dintr`o zi care de`abia astept sa se termine, ca numai vesti proaste mi`a adus.

12 gânduri despre “Doi ani.

  1. ce mai contează veştile, care cum şi de la cine sunt, când tu ai asemenea motive de fericire ?! felicitări pt tot :* şi la muuulţi ani să aveţi, tu cu oricare dintre cei doi bebe :))

Lasă un răspuns

