Fara cuvinte. Doar sentimente.

Se spune ca, treptat, ne obisnuim si cu raul. Poate asa e si in cazul meu. Din fericire (sau poate din pacate?) am reusit sa iau lucurile cu calm, sa nu ma mai consum si sa fac ceva ca sa rezist. Si incet`incet..imi iese. Asta nu inseamna ca nu mai am momente in care imi vine sa plec de aici si sa nu ma mai intorc niciodata, doar ca..reusesc sa controlez aceste impulsuri.

Cu facultatea deja m`am obisnuit, am intrat in ritm. Dar sunt alte aspecte cu care nu ma pot obisnui, care sunt atat de deranjante incat nu am cum sa le ignor..

Stiti ce e care cel mai apasator sentiment? Singuratatea. Aici nu am pe nimeni. Toti cei dragi mie sunt acasa sau la Bucuresti. Iar eu..ma chinui sa rezist aici. Incerc sa imi gasesc permanent cate ceva de facut, sa nu ma mai gandesc la toate astea, insa uneori ma simt coplesita. Am momente in care dorul devine aproape insuportabil, in care simt nevoia de ceva familiar, caldura si intelegere. Si astept fiecare sfarsit de saptamana cu sufletul la gura. Numar zilele si in fiecare seara, inainte sa adorm, ma bucur ca a mai trecut inca una..

E teribil dorul de casa si de cei dragi. Si poate ca nu mi`ar fi asa de greu daca as fi in alt loc, unde as avea alaturi macar cativa din cei pe care ii port in suflet. Dar aici nu e nimeni, absolut nimeni. Iar eu sunt singura. Nimeni nu poate umple golul pe care il am eu in suflet cand sunt departe.. Plus ca atmosfera de aici nu e nici pe departe primitoare si placuta..

Azi e miercuri. Poimaine plec. Si caldura pe care o simt in suflet atunci cand ma gandesc la asta..e imposibil de descris in cuvinte.

Nu stiu daca intelege cineva ce incerc eu sa spun aici. Nu e primul cand sunt departe de casa, asa ca am depasit etapa cu “mi`e dor de mami”. Numai ca..sunt atatea lucruri care ma fac sa simt ca locul meu nu e aici, incat imi simt ca nu mai pot. Si da, am si plans. Nu doar o data. De cele mai multe ori, iubitul meu statea in telefon ore in sir incercand sa ma linisteasca. Dar stie si el cu ce ma confrunt aici si incearca sa ma ajute cu ce poate. Draga mea mama..de atatea ori evit sa ii spun cum ma simt si cat de greu imi e, numai pentru ca nu vreau sa o ingrijorez. Pentru ca mi`a marturisit adesea cate griji isi face pentru mine atunci cand sunt aici.

Singurul meu motiv de bucurie e ca stiu ca orice s`ar intampla, mereu vor exista oameni care ma iubesc. Chiar daca acum sunt departe de ei, stiu ca ei sunt acolo undeva, alaturi de mine macar cu sufletul. Si distanta nu poate stirbi cu nimic legatura care exista intre noi. Poate ca sunt singura aici, intr`adevar. Insa stiu ca sunt iubita si altora le pasa de mine, iar asta ma face sa ma simt in siguranta.

Am scris mult, iar daca ai avut rabdare sa citesti pana aici, inseamna ca ma intelegi, macar intr`o mica masura. Care sentiment e mai greu de suportat? Dorul de casa sau senzatia ca te afli intr`un loc unde nu te simti in largul tau? Dar mai ales, daca esti nevoit sa te lupti cu amandoua..care e solutia?

6 gânduri despre “Fara cuvinte. Doar sentimente.

  1. Ambele sunt greu de suportat, niciuna nu e mai usoara 😉 insa asa poate faci o diferenta si pretuiesti mai mult persoanele dragi decat atunci cand esti zi de zi cu ele :p E greu si atunci cand vorbesti cu ele de la distanta, parca ti se face mai mult dor. Iti trece putin atunci cand esti activa,cand faci lucruri care sa-ti mai alunge gandul :p

  2. Roxana are dreptate , ambele senzatii sunt greu de suportat . Dar nu esti singura ; ne ai pe noi , cititorii tai , pe prietenii tai , pe familia ta , pe iubitul tau . Rezista ! In final totul va fi bine . Te pup si iti trimit o imbratisare calda , in ciuda vremii de afara .

Lasă un răspuns

