B is for Birthday

Pana la urma nu am sa fiu singura de ziua mea. Peste vreo ora plec la Bucuresti. Nu avea rost sa ma chinui singura aici si sa fiu trista si stresata tocmai azi.. Asa ca am decis sa fac un mic sacrificiu si sa imi fac un pic de cap, macar azi, cat pot si eu. Evident, sa nu ne gandim la nebunii. Vreau sa fiu cu el astazi si am sa reusesc. Se presupune ca azi mi se indeplinesc dorintele, nu?

Ehh..ce pot sa zic. Astazi sunt fericita, totul mi se pare frumos si de`abia astept sa ma stranga in brate. Cu ai mei am vorbit la telefon, dar si ei mi`au spus o multime de lucruri frumoase. Recunosc ca mama m`a emotionat pana la lacrimi. Mai ales ca stiu cate sacrificii a facut sa ma aiba si sa ma faca sa devin omul care sunt acum. E frumos faptul ca desi nu sunt langa mine, o multime de prieteni suna, trimit mesaje sau folosesc eternul Facebook sa imi spuna cate ceva frumos. Iar eu vreau sa le multumesc din toata inima!

7 gânduri despre “B is for Birthday

  1. Chiar de-i seara si am ajuns mai la final…La multi ani si sa stii ca niciodata nu esti singura! Decat sa ai langa tine multi si sa nu te simti bine…
    Sa fii iubita , fericita si mai ales…sanatoasa!

Lasă un răspuns

