Intrebare.

Voi sesizati vreo asemanare intre asta si acest post al meu? Plus acesta.

Cica individa asta e mare si tare. Apare pe la OTV( asta spune multe,nu?). Deja ma simt flatata..nu stiam ca astfel de persoane importante imi citesc blogul. Cu atat mai putin..nu ma asteptam sa imi si fure posturile.

Tin sa precizez ca articolul „ei” a fost publicat pe 24 Ianuarie 2011, in timp ce eu am postat articolul „Despre regrete” pe 16 decembrie 2010, iar acea autocaracterizare..ma abtin sa zic cand. Sau hai sa fiu sincera, e cam de cand am facut blogul. Ce va spune asta?


15 thoughts on “Intrebare.

  1. am comentat pe blogul ei. m-am abtinut sa nu-i zic de dulce, dar oricum nu cred ca pricepea mare lucru. e o tuta cu 2 neuroni in coma.😀 ce ai putea sa-i ceri?

Lasă un răspuns

