Realizare.

Rareori se intampla sa fiu mandra de ceva ce fac, insa astazi fac o exceptie. Am invatat sa fac sarmale. Avand in vedere ca eu obisnuiam sa fiu un antitalent in bucatarie, e o maaare realizare. Nu am apucat sa fac poze, asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant.

Mama mereu imi reprosa ca nu stiu sa gatesc si sincera sa fiu..nici nu imi place. Ma limitez la cartofi prajiti si clatite. Pur si simplu..nu e de mine. Si avand la activ atatea boacane in bucatarie, am decis sa ma tin departe o perioada de ceea ce inseamna domeniul culinar. Insa dupa experienta de azi, presimt ca am sa contribui si la pregatirea dulciurilor pentru Sarbatori. .

3 gânduri despre “Realizare.

      1. Da ! 🙂 Ma bucur in sinea mea cand iubitul meu sau mama mananca [,] ceva pregatit de mine si vad ca le place 😛

Lasă un răspuns

