Despre dorinte si promisiuni.

Inainte de toate..La multi ani si un an plin de impliniri! Sa aveti parte de toate cele bune si fie ca lucrurile care nu au putut fi duse la bun sfarsit in 2011 sa isi gaseasca rezovarea anul acesta.

A trecut si Revelionul, am pretins cu totii pentru o seara ca ne suportam intre noi si mai ales ca ne distram. A doua seara nu am mai suportat falsitatea, mi`am luat prietenii si am plecat in alta parte. Singurul lucru bun cu care m`am ales? Cateva fotografii frumoase cu niste oameni dragi mie. E ciudat sa vezi cum persoane pe care le stii de ceva timp iti dovedesc ca valoreaza mai putin decat iti imaginai vreodata.

E amuzant cum cu totii ne propunem ca in anul urmator sa facem anumite lucruri..desi deja stim ca e mai mult decat probabil sa reusim sa indeplinim doar o parte. Insa e de laudat faptul ca avem sperante, intr`o societate in care optimismul e o calitate rara.

Insa nu e de ajuns sa iti propui ceva, e nevoie de multa munca pentru a reusi. Nu trebuie sa asteptam ca dorinta de la miezul noptii sa ne fie indeplinita ca prin farmec, trebuie sa facem ceva in sensul asta. O para nu cade din pom daca nu zgudui un pic trunchiul. Nu mai suntem copii sa credem in zane si in pestisorul de aur.

In ceea ce ma priveste, am sa dau ce am eu mai bun. Pe toate planurile. Asta e o promisiune facuta in primul rand mie insami, dar si tie, cel care imi esti mereu alaturi.

2 gânduri despre “Despre dorinte si promisiuni.

Lasă un răspuns

