O saptamana.

A trecut o saptamana de cand a inceput facultatea. Si la cate teme, referate, analize si alte minuni am scris..credeam cu tarie ca pana astazi mana mea dreapta va pati ceva. Din fericire sunt intreaga.

Si nu, nu imi pare rau ca de luni am scris cel putin 6 ore pe zi. Puteam sa fac cate ceva si in vacanta, ca sa imi fie mai usor acum. Dar am vrut sa uit de tot ce inseamna Pitesti si facultate si sa ma bucur de fiecare secunda petrecuta acasa. Si credeti`ma ca a meritat.

In mod indirect am explicat si de ce nu am mai avut timp sa scriu. E prima seara din saptamana asta in care am o bucatica de timp liber..uitasem cum e senzatia asta. Partea buna e ca avand atatea pe cap, nu am mai simtit cum trec zilele. Deja e joi. Creste inima in mine cand ma gandesc ca maine merg acasa, acolo unde ma simt iubita si dorita.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

