Inainte de sesiune.

Luni incepe sesiunea.  Nu mai pot de drag, mai ales ca incep bine, cu 3 examene in prima zi. Visul oricarui student, pe cuvantul meu! Mai ales atunci cand se trezeste cu subiecte care nu au nicio legatura cu materia studiata anterior, asta il face sa fie in culmea fericirii.

Recunosc ca sunt ingrozita, insa trebuie sa imi mentin calmul. Chiar nu imi permit sa ma cedez in perioada asta. Si macar de m`as alege cu ceva. Notele tot aiurea vor fi, iar noi, studentii, vom ramane tot la stadiul de lenesi si incapabili, cum ni se sugereaza adesea.

Sper sa am timp sa mai scriu cate ceva. Eu banuiesc ca o sa trec printr`o perioada foarte stresanta si voi avea nevoie sa ma descarc intr`un fel sau altul.. Si blogul intotdeauna m`a ajutat.

In momentul asta sunt fix la polul opus: debordez de fericire si ma simt cea mai iubita fiinta din lume.  Sa ma simt importanta si sa fiu inteleasa de cineva conteaza foarte mult. Iar tu..reusesti sa scoti la iveala ce e mai bun in mine si ignori defectele.  Si pentru asta iti sunt recunoscatoare.

Siiii..ca tot vorbeam de sesiune, prietenul meu mi`a aratat azi un clip foarte funny, care incearca sa raspunda la intrebari de genul: Ce nota prefera studentii? 5 sau 10? Care e mai apreciata?

By the way..voi care credeti ca e mai apreciata de studenti? Nota 5, care e rodul rugaciunilor fierbinti de a trece sau nota 10, care e rezulta din multa munca plus ceva talent?

Vorbind la modul general, cred ca nota 5 e primita cu mai mult entuziasm si usurare, decat un 10 care oricum era aproape asigurat. Adica un 5 iti ofera certitudinea ca ai trecut, dupa ce inainte iti facusei atatea griji. Cel putin asa reiese din documentarul de mai sus.

2 gânduri despre “Inainte de sesiune.

  1. Că tot de vorba de Cafe Deko, mie faza legată de sesiune care m-a amuzat cel mai tare (tocmai pentru că e adevărată), era aia cu „Eu nu pot să învăț dacă nu am roșii”. :lol.

Lasă un răspuns

