Copilaria=un privilegiu?!

E o chestie care ma lasa muta de uimire de fiecare data: copiii astia de 12-13 ani care se poarta de parca ar  avea vreun pic de experienta de viata sau putere de discernamant. Acum doua seri am iesit in oras cu prietenul meu. Nu stiu cum s`a intamplat, ca la mesele alaturate era plin de copilasi d`astia care la 12 ani se cred macho, respectiv dive. Am asistat cu scarba la ritualul lor de imperechere. Fetitele treceau cat de des puteau pe langa masa pustilor numai ca sa ii impresioneze. Important de precizat e ca toti fumau. Iar prietenul meu a facut o observatie interesanta: cand aveam noi varsta lor..eram altfel. Daca vreun copil de varsta noastra bea sau fuma, il ocoleam si il indepartam. Din start il consideram golan. Acum s`a rasturnat situatia..daca NU bei si fumezi, esti exclus din grupul lor.

Vedem pe la TV tot felul de cazuri de fete minore care raman insarcinate. Si toata lumea se intreaba cum e posibil? Simplu: respectiva se imbraca si se poarta ca o tarfa. Ii place sa atraga atentia asupra ei, iar faptul ca face sex o face sa se simta cea mai cea.. Aici excludem cazurile copilelor care au avut ghinionul sa fie abuzate.. Ma refer strict la acele mini dive care au impresia ca lumea se roteste in jurul lor.

Am 20 de ani, deci nu se poate spune ca mi`am trait copilaria cu mult timp in urma. Imi place sa cred ca si in prezent ma pot considera copil. Am comparat copilaria mea cu a lor si nu vad nici un punct comun. Ei au alte prioritati, alte preocupari..alte forme de distractie. O alta chestie ar fi aceea ca mai ales fetele..chiar nu arata a copii. Ma refer la faptul ca hainele si machiajul le fac sa para muuuuult mai mature. Cand le vezi pe strada nici nu te gandesti ca au 14 ani, le dai cel putin 18. Toti ati auzit de cazul acelui profesor de sport acuzat ca s`a culcat cu o minora. Pai frate..daca aia cerea din tot sufletul..ma abtin ce anume..Adica viol e atunci cand el profita de o fata, adica o forteaza. Daca tot afirma ca e minora si nu stia ce face, ar fi trebuit sa arate/sa se poarte ca atare. Darcand respectiva se straduia sa fie o “sexy diva”..mai are cineva curajul sa spuna ca e nevinvata? Tare mila mi`e de profesorii tineri, care sunt nevoiti sa le faca fata pustoaicelor acelea pline de hormoni care saliveza numai privindu`i..

Se considera multumiti, dar copiii astia habar nu au cate au pierdut. Nu stiu ce e copilaria, habar nu au cum sa isi petreaca timpul in aer liber, nu stiu cum e viata fara internet si telefon mobil.. Nu au apucat sa vada desenele animate pe care le`am vazut noi sau daca au ocazia sa le vada acum, cu siguranta nu`s incantati. Noi sa fim multumiti ca am cunoscut copilaria cu bune si rele, am invatat ce e respectul si avem principii dupa care ne conducem in lungul drum al maturitatii ce de`abia a inceput..

Publicat în Fără categorie

12 gânduri despre “Copilaria=un privilegiu?!

  1. a fost frumos . in perioada aia nu il cunosteam bine pe mugo , doar din vedere .. si avea casa in constructie :)) era casa lui parc de distractii . da si cu profu ala , si pe el il condamn . n-ai multe de cerut de la o copila , da el stia ce face si trebuia sa isi vada de ale lui ..

    1. mi`ai povestit cum va distrati atunci :))
      eu ma gandesc ca daca tipa nu facea tot posibilul sa iasa in evidenta, proful nu ii dadea atentie. tu le`ai vazut pe alea de 14 ani cum se imbraca?faptul ca sunt asa mici de varsta te impiedica sa te uiti dupa ele? (prietenii stiu cel mai bine)

  2. E adevarat ca acesti adolescenti nu stiu sa se bucure de varsta lor, de ceea ce pot face acum. Vor sa fie adulti, sa traiasca prea repede ceea ce ar trebui sa fie la timpul potrivit. Si eu cand ma uit la ei imi dau seama ca eu chiar nu aveam nimic in comun cu ei. Aveam alte preocupari, deloc de diva.
    Imi place noua tema, se citeste mult mai usor.

  3. Like!!! Pe vremea cand eram noi de varsta lor, nu aveam telefoane, internet sau notebook. Pe vremea aia, cand vedeam in jurul nostru oameni fumand, ziceam in gandul meu „da-i mai repede drumu de-aici ca ma-neci”….pe vremea aia, ieseam in fata blocului si strigam pana la etajul 4 unde statea(si inca sta) cel mai bun prieten al meu, pana iesea la geam…si il chemam afara…nu ii dadeam beep, buzz sau eu mai stiu ce…pe vremea aia, daca aveam o bancnota d-aia veche de 2000 de lei, sa imi iau un pachetel d-ala de continea o acadea, un cartonas pokemon si o guma, eram fericit. Acum, copilasii astia, daca nu au cine stie ce telefoane, fac urat…Am si eu un frate..are 10 ani…si deja se vede si la el moda asta cu „vreau d-aia ca e la moda”…dar ma rog, poate nu apuca sa o ia pe astfel de cai…sper:)

  4. Noi sa fim multumiti ca am cunoscut copilaria cu bune si rele, am invatat ce e respectul si avem principii dupa care ne conducem in lungul drum al maturitatii ce de`abia a inceput..”
    De unde fac oamenii rost de principii?
    Ce se întâmplă când constați ca sunt doar deșertăciuni?
    Legea o face libertatea!
    Porunca de îndeplinit : Trăiește-ți clipa!

Lasă un răspuns

