Springtime.

Au disparut muntii de zapada, in sfarsit! Strazile au ramas curate, soarele straluceste, e weekend. Ce pot sa imi doresc mai mult? E pacat sa nu profit de o zi asa frumoasa, asa ca am sa imi iau iubitul de manuta si am sa il scot la o plimbare prin Bucuresti.

Stiu ca inca nu e destul de cald, dar tare mi`e pofta de o inghetata cu fructe de padure si de o Cola rece. Insaaa..raceala ma pandeste de vreo trei zile si de`abia reusesc sa ii tin piept. Inghetata mi`ar semna sentinta la o saptamana la pat. Si pe vremea asta..chiar ar fi urat..

Soarele de afara chiar imi da o stare de bine..pe care nu am mai simtit`o demult. Sa speram ca va fi asa cald si in zilele urmatoare. Pe cuvant ca am sa profit din plin!

Publicat în Fără categorie

8 gânduri despre “Springtime.

  1. Sa sti ca pentru raceala cel mai bun medicament este moldaminul, chiar daca sunt foarte dureroase aceste injectii, vei vedea ca daca le faci, iti va trece aceasta raceala.

    1. @Corina: Problema mea e ca eu nu prea fac injectii. Adica..nu am facut decat o data, cand aveam vreo 8 anisori. De atunci..fug de ele cat pot. Pana si cand mi se ia sange, ma vait de parca s`ar intampla cine stie ce..

Lasă un răspuns

