Sunny day.

Nu am rezistat. M`a cuprins o raceala d`aia serioasa. Parca ar vrea sa se razbune pentru faptul ca am tinut`o departe atata timp. Zac in pat, cu laptopul pe picioare si cu servetelele langa mine..si tocmai mi`am baut doza zilnica de Theraflu. Nasul deja e rosu, febra nu ma paraseste..pot spune ca e cel putin minunat.

Lasand la o parte starea mea de sananate proasta..am avut parte de o zi superba, din toate punctele de vedere. Ne`am trezit la pranz, ne`am imbracat repede si am dat fuga in Herastrau. Cand spun „noi”, ma refer la mine si prietenul meu. De foarte mult timp nu mai petrecusem atata timp in aer liber. Exceptand faptul ca aveam nasul rosu si ..mi`a placuuuut tare mult! Ceea ce m`a impresionat in mod deosebit e curatenia desavarsita. Uite ca si noi stim sa fim civilizati.

Imi prinde bine sa ma relaxez total din cand in cand si sa profit de putinele zile libere pe care le am. Insa sper ca data viitoare cand mai planuim o „escapada” de genul asta..sa nu mai fiu bolnava.. Ca tare urat e sa fii racit tocmai cand se incalezeste afara! Zau asa..

 

6 gânduri despre “Sunny day.

  1. Şi eu am fost racita exact cand incepuse sa se incalzeasca. A fost o raceala din aia nasoala, cu febra, dureri in gat si ameteli de nu ma puteam ridica din pat. Ai grija de tine. Azi chiar a fost o zi frumoasa.Ar fi fost pacat sa nu profitati de ea.

      1. Medicamente iau, stau si in pat..si totusi nu am semne ca m`as insanatosi. Ma rog, azi am inceput sa ma simt asa rau. E normal..sunt la inceput 😦

Lasă un răspuns

