Doar niste cuvinte..

Mi`am dat seama cat de sarace sunt cuvintele…cat de putina incarcata emotionala pot purta. Oricat de bine le`as alege, tot am impresia ca nu descriu suficient de bine ceea ce simt. Da, intr`adevar..ele pot sa imi dezvaluie atitudinea fata de anumit lucru, fata de o idee..dar nu cuprind si starea mea de suflet..

Adesea am plans in timp ce scriam , in perioadele mele mai proaste, alteori eram nervoasa si aruncam cu lucrurile sau dimpotriva, debordam de fericire..

Omului pe care il iubesc i`am adresat o multime de cuvinte frumoase, insa ele nu au trimis mesajul complet pana cand nu i`am dat si o imbratisare calduroasa.

Ar trebui sa incercam sa aratam ce simtim, nu doar sa spunem. Poate altii reusesc sa isi puna toata durerea sau bucuria in randurile pe care le scriu, insa eu sunt cam incapabila de asta. Da, recunosc..scrisul ma ajuta sa ma descarc. Insa niste brate care sa ma cuprinda strans si sa nu imi mai dea drumul atunci cand am nevoie de caldura sufleteasca..ar fi mult mai folositoare. Insa sunt situatii in care niste simple cuvinte imi pot face ziua mai frumoasa, imi pot da acea doza de entuziasm care imi trebuie pentru a duce totul la bun sfarsit.

Intr`un fel sau altul..trebuie sa exprimam ceea ce simtim. Pentru ca oamenii de langa noi merita sa fie incurajati, laudati..si imbratisati.

Cred ca iar m`am pierdut in idei. Am plecat de la o chestie si am ajuns la cu totul altceva..

Un gând despre “Doar niste cuvinte..

  1. Când am creat blogul am facut-o mai mult din curiozitate apoi mi-am dat seama ca am nevoie sa ma destainui cuiva. Si am scris mereu, si cand am fost veselă, şi când am fost tristă. Poate nu reusim întotdeauna să scriem aşa cum ne dorim dar emoţia şi mesajul mereu se transmite. Şi desigur, o îmbrăţişare face cât 1000 de cuvinte.

Lasă un răspuns

