Kiss my eyes and lay me to sleep..

Am o stare indefinita, oscilez intre enervare si tristete. Numai gandul ca am sa ma trezesc cu noaptea in cap,la  5 si jumatate (4 si jumatate dupa ora veche) sa plec la Pitesti ma face sa imi doresc sa nu mai dorm deloc. Pentru ca atunci cand stiu ca nu am nici o sansa sa ma odihnesc, nici somnul nu mai vine. Si staaau in pat, ma intorc de pe o parte pe alta si incep sa ma inunde gandurile negre..

Cel mai linistit somn il am alaturi de el..cand adorm imbratisata si ma simt in siguranta. Ma saruta pe frunte in fiecare seara si ma tine strans de tot in brate. Si somnul vine incet`incet si ma poarta departe..

Adesea visez urat si tresar speriata. Atunci ma linisteste cu vorbe calde si alunga orice urma de rau care ma chinuise inainte. Iar atunci cand ma trezesc si il vad pe el dormind..ma cuprinde un sentiment de dragoste totala. Nu ma abtin si il sarut usor pe obraz, ii ciufulesc parul si eventual il invelesc.

In sinea mea, sunt tot copil si am nevoie de cineva care sa imi poarte de grija. Acum vreo saptamana am fost bolnava si nu ma puteam ridica din pat. El mi`a facut ceai, mi`a adus mancare la pat, ma controla sa vada daca am febra, ma incuraja sa imi iau pastilele. Nu e prima data si cu siguranta nu va fi nici ultima. Prin gesturile acestea care dovedesc grija ma face sa vreau sa il imbratisez si sa nu ii mai dau drumul.

Iar faptul ca impartim atatea, bune si rele..imi da putere sa rezist. Stiu ca nu sunt singura si asta ma impiedica sa cedez. Ca tot a venit vorba de rele..am indurat atatea impreuna, incat acum nu pot decat sa ma uit in spate si sa ii transmit ca il iubesc din toata inima mea. De fiecare data s`a dovedit a fi puternic si intelegator. Problemele nu s`au terminat, probabil vor mai aparea altele si altele.. Insa pentru prima data, nu imi mai e frica. Am o motivatie sa lupt.

Iar pentru momentele in care simt nevoia sa trag un plans sanatos, de om infrant, care a strans prea multe rele in suflet si vrea sa le uite..stiu ca el e langa mine. Nu spune nimic, ma tine in brate..uneori nici nu avem nevoie de cuvinte ca sa ne intelegem. De fiecare data ma simt mai bine..speranta se trezeste in mine si puterile imi revin.


Posted in Fără categorie

One thought on “Kiss my eyes and lay me to sleep..

Lasă un răspuns

