Aniversare.

Te iubesc. M`am gandit la zeci de feluri in care sa incep, insa intr`un final mi`am dat seama ca altul mai simplu si mai sincer nu exista.

As putea de asemenea sa iti spun motivele pentru care te iubesc, dar nu mi`ar ajunge cuvintele.. Insa ma bazez pe faptul ca tu stii de ce, fara sa fie nevoie sa exprim in cuvinte. Iti arat in fiecare zi cat de fericita sunt cu tine si incerc, la randul meu, sa iti fac zilele mai frumoase.

Am ajuns si in punctul acela in care eu nici nu indrazneam sa sper ca vom ajunge: prima noastra aniversare. Zambesc in timp ce scriu si ma emotionez fara sa vreau. Sunt mandra de noi, de tot ce am construit impreuna, de legatura pe care am  creat`o. Dragul meu, tu mi`ai aratat ca imposibilul poate deveni posibil.

Imi amintesc cum a inceput totul si nu`mi pot stapani un oftat. Era asa complicat, a trebuit sa trecem peste atatea obstacole, incat le`am pierdut si numarul. Au fost si zile in care ma durea sufletul si simteam ca ma prabusesc. Dar nici macar o secunda nu am regretat faptul ca am trecut peste tot. Nu e totul perfect, nici nu are cum sa fie.. nu poate fi totul roz in fiecare secunda. Sunt si mici certuri, care intotdeauna isi gasesc rezolvarea in timp record. Da, stiu..tip, urlu, plang, ma agit..dar amandoi stim ca in final am sa ma asez in bratele tale, iar tu ai sa imi mangai parul si ai sa ma saruti pe frunte. E mai greu in perioada aia a lunii in care eu sunt o mica scorpie, iar tu simti ca esti in razboi, incercand sa te feresti de grenade si de gloante. E destul de potrivita comparatia,nu?

Sunt atatea lucruri frumoase de care imi amintesc acum, tot felul de gesturi tandre, cuvinte dulci si momente romantice, dar sunt zgarcita. Prefer sa le pastrez pentru mine, sa nu le iau din splendoare si gingasie.

Si..iubitule..tare rau imi pare ca nu pot sa te strang in brate astazi, din motive mai presus de puterea noastra. Dar stiu ca peste cateva zile am sa ma arunc fericita in bratele tale si am sa te surprind intr`un mod placut, sper eu.

Inchei  la fel cum am inceput, pentru ca, pana la urma..asta sta la baza tuturor momentelor frumoase pe care mi le oferi de un an si care stiu sigur ca vor mai fi din belsug. Te iubesc.

 

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre “Aniversare.

Lasă un răspuns

