Concursul „In pasi de dans”.

E cea mai frumoasa duminica din ultima perioada. Stiu ca maine nu trebuie sa plec. Plus ca soarele straluceste atat de puternic, incat mi`e drag sa deschid fereastra. Am inceput deja sa ma gandesc la vacanta si la mare. Imi pare rau ca nu am reusit sa ajungem saptamana asta, de 1 mai..dar sper ca vom recupera la vara, cand vom avea parte de o vacanta prelungita pe plaja.

Am fost mai devreme cu mama la cumparaturi si am vazut afise prin oras. Diseara are loc la noi in oras un concurs de dans international “In pasi de dans”, care mi se pare ceva extraordinar. Recomand cu caldura si sper chiar sa ajung la spectacol. I-am vazut pe copii defiland astazi prin oras si tare frumosi erau!

Nu, nu am fost rugata sa fac publicitate sau sa promovez acest festival! Doar ca..mi se pare ceva frumos, care merita sa aiba succes si sa fie cunoscut. Ii felicit inca de pe acum pe cei care s-au implicat, pentru ca stiu sigur ca vor face treaba buna. Si as fi curioasa sa ii vad dansand pe bulgari sau pe unguri. Banuiesc ca ei aduc ceva..diferit.

Stiu ca in Alexandria are loc si un festival de teatru- “Ideo ideis”, care e la fel de interesant si inedit. Din pacate nu sunt la curent cu data desfasurarii, dar anul acesta chiar vreau sa merg, cel putin o data. Stiu ca tine mai multe zile.

Sa mai zic si de celebra Parada de pe 9 mai? Ma rog, nu mai stiu exact in ce zi va avea loc anul acesta, dar prilejul este, evident, Ziua Europei de pe 9 mai. Am participat si eu cand eram in liceu si am ramas cu amintiri frumoase. Din pacate, auzisem ca anul acesta e posibil sa fie anulata.. E doar un zvon sau e ceva serios? Pentru ca..daca ar indrazni sa anuleze parada, si-ar bate joc de munca a sute de copii si cadre didactice si le-ar rapi un prilej de distractie si, mai ales, dreptul la niste premii consistente. De exemplu, liceul meu a castigat acum doi ani o tabara la mare. Si m-am distrat copios, am fost in jur de 100 de persoane.

Poate mai au loc si alte concursuri, festivaluri si alte activitati de care eu nu stiu..am cam pierdut contacul cu liceul. A trecut vremea cand ma implicam in toate proiectele. Oricum..concluzia e ca ai nostri liceeni stiu sa faca treaba buna si imbina utilul cu placutul. Felicitari, dragii mei!

Lasă un răspuns

