Lazy weekend.

Da, stiu..iar am disparut din peisaj. A trecut cel putin o saptamana de cand am scris ultima data.. Am avut partiale, cat am fost acasa am petrecut si noi ceva timp pe afara, ca toti oamenii de rand, ca tare frumos a fost de 1 mai. De partiale am scapat, acum vreau sa vina sesiunea, sa pot afirma cu placere ca am trecut si de “proba de foc”.

Asa, si dupa saptamana trecuta..am considerat ca merit cateva zile de relaxare la Bucuresti. Am cutreierat atatea locuri tinandu-ne de mana si razand, incat acum zambesc, numai cand imi aduc aminte. Vineri am fost in Herastrau. Eu cred ca e cel mai frumos parc din Bucuresti: curat, linistit, incarcat de romantism. Din partea mea are 10 cu felicitari.

Ieri ne-am decis sa mergem si la Gradian Botanica. Isi mai aminteste cineva de excursiile care se faceau la Bucuresti cand eram in generala? Gradina Botanica era un must pe lista locurilor de vizitat. Asa..si am vrut sa imi amintesc de copilarie, sa ma plimb fara sa imi fie teama ca ma pierd de grup, sa ma asez undeva la umbra si sa ma odihnesc atunci cand simt ca am obosit. A fost o decizie spontana, insa ne-a suras ideea, mai ales ca e si aproape. Buuun..am ajuns acolo, am platit cate 5 lei de persoana si am inceput sa strabatem aleile. Groaznic! Am fost atat de dezamagita..nici nu pot exprima in cuvinte. Nu puteam sa fac distinctia intre plantele rare, care trebuiau sa fie admirate si ierburile ordinare, care le sufocasera.. Plin, plin de ierburi de camp, plante ofilite, calcate in picioare, un lac cu apa murdara in care inotau cateva ratuste ratacite, bancute distruse..si lista poate continua. Foarte urat..aveam impresia ca sunt pe un camp plin cu balarii. Si nu, scuza “nu sunt fonduri” nu justifica nimic. Nu au nevoie de bani in plus pentru a curata zonele cu plante protejate de lege de plante parazite si de ierburi. Pana si rondurile cu flori de pe strazi arata mai bine decat cele de la celebra Gradina Botanica din Bucuresti.

Ciudat..nu imi amintesc sa fi fost asa cand eram copil. Sau poate nu imi dadeam seama.. Oricum, cert e ca am dat o tura si am plecat repede, dezamagiti de ceea ce vazusem. Parcul Herastrau depaseste cu mult ceea ce am vazut acolo si pentru a te plimba pe alei nici macar nu e nevoie sa platesti bilet.

Nu am intentionat sa fac o comparatie, insa e pacat ca anumite locuri “cu pretentii” sunt atat de prost intretinute, in timp ce fondurile se evapora in mod miraculos.

Atasez si cateva fotografii facute in Herastrau. Scuzati calitatea proasta, sunt facute cu telefonul.

Lasă un răspuns

