Vara asta am sa..

Nu mai am timp pentru nesiguranta si temeri. Nu mai vreau sa ma gandesc de zece ori inainte sa fac ceva, sa ma gandesc la mai multe variante. Vreau sa invat sa pun intrebarile potrivite si sa primesc raspunsurile de care am nevoie. De asemenea, mi-ar placea sa nu mai port atatea poveri in suflet..uneori ma coplesesc.

Ar fi asa bine sa ma bucur si eu din plin de ceea ce realizez. Am terminat doi ani de facultate, am niste parinti minunati, un iubit adorabil si gasesc cate ceva frumos in fiecare zi. Insa uneori sunt agitata, nervoasa, ma lovesc de critici si ies de fiecare data ravasita din confruntari  fara rost cu mine insami.

Poate ca suna ciudat, dar mi-ar placea sa experimentez candva ceva mai..neobisnuit. Ceva care sa imi dea senzatia de libertate totala. Daca nu as fi cardiaca, m-as gandi la o saritura cu parasuta. Sau sa conduc pe o autostrada neaglomerata, cu acceleratia la maxim.

Vreau sa am timp pentru mine. Sa nu mai fiu tot timpul pe drumuri, sa nu mai astept cu sufletul la gura sfarsitul de saptamana, pentru ca atunci stiu ca il vad. Vreau sa mergem in vacanta cu prietenii nostri si sa ii aducem impreuna pe toti, asa cum eram inainte.

Imi doresc un animalut pufos si dragalas, pe care sa il sufoc cu dragoste. Din fericire, am sa capat unul. Peste doua zile. Am planuri mari pentru vara asta. Vreau sa fie..altfel. Pentru ca e prima vara cand sunt fericita.

Un gând despre “Vara asta am sa..

  1. Depinde de noi sa fim fericiti!! Si da, uneori si eu ma simt presata de timp si agitata insa trece repede.Totul trece… Repet: fericirea sta in puterea noastra… Bucura te ca esti sanatoasa si ca poti face orice daca ai sanatate.

Lasă un răspuns

