Doar un articol despre noi..

Peste tot auzeam ca dragostea te schimba, te face sa faci mici nebunii, sa apreciezi gesturile marunte si sa gandesti altfel. Pana la el nu am fost niciodata dispusa sa fac vreun compromis sau sa incerc sa iau cea mai buna decizie pentru amandoi.

M-am schimbat In bine si am renuntat la egoismul care ma stapanea atunci. O, Doamne..si uneori mi-era asa dor de el, avand in vedere ca facultatile noastre sunt in orase diferite. Jumatate de an, pentru ca aveam vinerea libera, joi seara luam autobuzul spre Bucuresti numai ca sa fiu langa el o zi in plus. Jumatate de an..saptamana de saptamana. Si nici macar o clipa nu am regretat, desi uneori ajungeam franta de oboseala si adormeam imediat cum ma puneam in pat. Ma mai si imbolnaveam din cand in cand, avand in vedere ca am ceva probleme de sanatate si dragul de el umbla pe la farmacii sa imi gaseasca mie medicamente in toiul iernii, sa imi aduca mancarea la pat sau sa stea cu mine in pat pana imi scadea febra si adormeam. Nici pe el nu l-am auzit vreodata sa se planga.

Am ajuns sa ii impartasesc pasiunile. De exemplu, mi-am invins frica de condus si am invatat sa fac diferenta intre “alea trei frane de jos”. Ca sa nu fiu modesta, trebuie sa recunosc ca incep sa ma descurc binisor, am inteles cum sta treaba si cu schimbatul vitezelor si nici nu mai iau mainile de pe volan cand ma sperii. Tu, cel/cea care citesti aceste randuri..probabil te gandesti ca eram un dezastru la condus. Si ai dreptate. Dar am progresat, datorita lui. Si ca tot a venit vorba de asta, tin sa ii multumesc pentru ca a avut incredere in mine sa ma lase sa-I conduc masina.

Ca sa ne intelegem, cunostintele mele despre gatit sunt limitate. Adica foarte limitate. Dar tot imi face placere sa il invit la mine sa pregatim ceva bun: clatite, cartofi prajiti si alte chestii de incepatori. Bineinteles ca pana la urma il dau afara din bucatarie si il trimit sa se joace cu pisoiul in timp ce eu imi vad de treaba. Merge mai repede daca pregatesc totul in ritmul meu. Desi nu am deloc experienta si uneori mancarea e teribila, nu se plange si mananca tot. Pentru ca nu ii plac prajiturile, cu ocazia primei noastre aniversari i-am cumparat un sandvis gigantic de la Mc Donald’s in care am pus o lumanare colorata. Acela a fost tortul nostru. Si satisfactia lui a fost de nepretuit.

Pentru mine, el e cel mai bun din lume. Si in fiecare zi, descopar ceva nou la el care ma face sa il iubesc si mai mult. Nici nu stiu de ce, dar am simtit nevoia sa scriu toate lucrurile de mai sus. Poate ca uneori e bine sa impartasim si clipele frumoase, nu doar pe cele dificile. Ca tot vorbeam de clipe frumoase, pun si o poza cu noi pe blog. Pentru prima data.


3 thoughts on “Doar un articol despre noi..

Lasă un răspuns

