Bagaje, bagaje, bagaje..

A venit si ziua in care trebuie sa facem bagajul si sa ne pregatim de plecare. Dupa mult timp, imi face placere sa impachetez haine, sa le aranjez in bagaj, sa aleg costume de baie si asa mai departe

Nu stiu daca ma intelege cineva, dar sunt indecisa rau in ceea ce priveste hainele. Adica imi compun in minte tot felul de toalete si combinatii, cu gandul sa iau strictul necesar. Insa pana la urma mai arunc o bluzita, un tricou, o rochita, o pereche de papucei..ca sa am de rezerva. Si uite asa..bagajul meu ajunge sa fie plin pana la refuz. Noroc ca nu e mama acasa, sa imi tina discursul de plecare „Mamiaigrijacefacisafiicumintesisamasunatisastiucaatiajunsbine”. Insa pe ala il primesc diseara.

Poate se strecoara si ghemotocul de blana in bagaj. Tare drag mi-e de el acum, mai ales ca a fost bolnav. Nici nu putea sa stea in picioare, nu manca absolut nimic, decat zacea intins pe jos. Cand l-am dus la veterinar, l-au chinuit cu o multime de injectii. Insa acum e mai bine, a si inceput sa manance singur. I-am promis ca nu am sa il mai cert niciodata, daca se face bine repede. Iar acum trebuie sa ma tin de cuvant. Mi-e tare greu sa ma despart de el o saptamana, dar ma bazez pe mama.

Tare drag imi e ca plec in vacanta cu honey. Aveam nevoie sa mergem undeva doar noi doi. Si sigur ne vom intalni acolo cu o multime de prieteni si cunostinte. Numai cand ma gandesc la cat papa bun o sa devorez acolo, ma ingrozesc. Cate remuscari o sa am cand ma intorc acasa si am sa cantaresc vreo 5 kg in plus. Asta imi mai lipseste..mai ales ca sunt asaltata de observatii „discrete”, conform carora..se presupune ca am luat proportii. Da, recunosc..am ceva burtica. Insa la 1, 63 inaltime si 52 de kg..e destul de ok. Mai dureaza pana cand o sa am probleme cu intratul pe usa.

Iar deviez de la subiect in stilul meu obisnuit. In fine..cred ca trebuie sa termin bagajul. O sa dureze ceva. Va imbratisez cu drag! Ne citim peste o saptamana!


4 thoughts on “Bagaje, bagaje, bagaje..

Lasă un răspuns

