Impresii despre dieta.

Luni am inceput dieta. As minti daca as afirma ca imi place, ca nu am pofte sau ca am incredere ca va da rezultate. Nu am un meniu strict, doar am eliminat painea alba, fructele in exces, dulciurile. Si mi-e tare greu. Spre rusinea mea, trebuie sa recunosc ca mai gust cate ceva dulce, in caz contrar as visa noaptea numai inghetata si jeleuri. Repet: gust!

Alta chestie rusinoasa pe care o fac si trebuie sa o marturisesc: ma uit pe strada la alte fete sa vad daca au burtica mai mare decat a mea. Stiu ca dau dovada de rautate, dar incerc sa capat ceva vointa.. O saptamana aproape s-a dus, mai e inca una. Oricum, sunt constienta ca in curand incepe facultatea si am sa fiu norocoasa daca apuc sa mananc de doua ori pe zi.

Ca tot a venit vorba de facultate, in ultima perioada am inceput sa ma gandesc serios la viitorul meu. Parca nu m-as mai inscrie la titularizare, insa uneori e mai bine sa am mai multe optiuni. Mi-e teama ca nu voi face fata sa sustin licenta, examenul de titularizare si sa ma inscriu la master. E un dezastru in mintea mea, habar nu am cum sa ma organizez, cum sa scriu licenta, mi-e si jena sa recunosc cat de nepriceputa sunt.

Recunosc ca mi-ar placea sa fiu profesoara. Macar un an, pentru ca apoi sigur voi fi dezamagita si asteptarile mele vor fi calcate in picioare. Dar asa, pentru sufletul meu.. Cand eram micuta, aveam mania sa corectez pe oricine, in gand sau direct. Stiam ca se spune „mi-ar placea”, nu „mi-ar place” si „a cui”, nu „a lu’cine”. Sa zicem ca eram un fel de „grammar nazi”, cum se spune acum.

Cu siguranta mi s-a intamplat sa fac greseli. Poate o topica inversata, o virgula in plus sau in minus..dar imi place sa cred ca stapanesc notiunile de baza. Mi-ar placea sa ii invat pe copii o limba straina, sa incerc sa le starnesc interesul, dar cand ma gandesc la salariul minuscul..ma loveste realitatea.

Mda..iar am deviat de la subiect in stilul meu obisnuit. Vorbeam despre dieta si am ajuns la job. Insa mama obisnuieste sa imi spuna: „ceea ce nu stii, ai sa inveti si ceea ce crezi ca nu esti in stare sa reusesti, ai sa duci la bun sfarsit”. Doamne’ajuta sa fie asa!

2 gânduri despre “Impresii despre dieta.

    1. Nu urmez o dieta anume..doar am renuntat la alimentele mai „nocive” pt silueta.
      In unele zile e mai bine, alteori as face crima pt o ciocolata..
      Sper doar sa mai slabesc, chiar si un kilogram.

Lasă un răspuns

