Filme si seriale.

Asa dezamagita sunt..Nu am mai vazut un film bun de ceva timp. Nu se mai fac sau nu stiu eu sa le aleg?

De exemplu..vazusem mai demult trailerul de la Dark Shadows, cu Johnny Deep. Imi place de el, e un fel de „omul cameleon”. Buun..si aseara am vazut filmul. Extrem de penibil. Scenariu prost, actori care se chinuiau sa-si intre in rol..low budget. Ultimul film bun pe care l-am vazut a fost Amélie. A fost ceva..altfel. Spre rusinea mea..de ani intregi imi propusesem sa il vad, dar niciodata nu apucam.

Exista vesnica dilema. Cartea sau filmul? Sfatul meu e sa cititi cartea si de-abia apoi sa vizionati filmul. Primul exemplu care imi vine in minte este The Da Vinci Code. Atat de impresionata am fost de carte si filmul..desi a fost bun, nu s-a ridicat la inaltime asteptarilor mele. La fel si Jane Eyre, care m-a interesat in mod deosebit, deoarece urmeaza sa scriu licenta pe baza acestei carti.

Dezamagita de filme, m-am refugiat in seriale. Am vazut cam tot ce tine de serialele politiste( CSI, CSI Miami, CSI NY , Cold Case, The Mentalist, Lie to me, Poirot, Crossing Jordan sunt primele care imi vin imi minte), mi-am facut timp chiar si pentru celebrul House MD, urmaresc si serialele mai..glamour, ca sa zic asa, gen Gossip Girl, ba chiar si seriale cu vampiri, ca e fashion. Dupa isteria „Twilight”, multi s-au gandit ca au succes daca fac si o duzina de seriale cu vampiri. Singurul care m-a atras este The Vampire Diaries.

Incepusem articolul cu ideea ca sunt dezamagita de faptul ca nu se mai fac filme bune. De fapt, ma aflu intr-o situatie si mai tragica. Nu mai am la ce film/serial sa ma uit. Adica nu mi-a mai atras atentia nimic. M-as fi refugiat in carti, dar si pe ele le-am epuizat. Ba chiar am „cersit” si pe la prietene. Mai e o luna de vacanta, totusi. Honey tot lauda serialul Dexter, zice ca e cel putin superb. Sa-l cred?

Totusi..stie cineva un film bun? Sau un serial? Mi-ar prinde bine. Multumesc anticipat.

16 gânduri despre “Filme si seriale.

  1. Dexter poate sa-ti placa, poate sa nu. Eu zic sa incerci sa vezi prima serie si sa te convingi (cred ca e una din cele mai reusite, desi recunosc ca ultima nu am apucat sa o vad inca).
    Seriale politiste ar fi Numbers, Criminal Minds, NCIS, daca nu le-ai vazut. Daca te atrage si ideea de putin fantasy poti arunca un ochi la Grimm si Once upon a time. Mai e si Touch, un serial destul de interesant.
    Cat despre filme, nu stiu ce sa-ti recomand caci si mie mi se pare ca in ultima vreme se fac numai aiureli. Incearca ceva desene, I know it sounds childish, dar eu de exemplu am adorat Tangled si l-am vazut intamplator (pana si dublajul e foarte bine facut).

    1. Mi l-a laudat atat de mult, incat m-a facut curioasa. Criminal Minds am vazut. Am uitat sa il trec in articol. O sa le caut pe celelalte, cred ca incep cu NCIS.
      Glumesti?Ador desenele. Tangled a fost superb. Filmele de animatie sunt mai..relaxante si destul de bine facute. Dar parca sunt cam putinele :-s

  2. Aaaa si inca o chestie: Vampire Diaries e facut dupa o serie de carti… daca esti plictisita poti sa incerci sa le citesti, le gasesti si pe net si sunt diferite total de serial. Eu una recomand mai degraba seria Casa noptii (House of night), daca iti plac cartile cu vampiri si adolescenti, pentru ca e destul de bine scrisa si pe langa chestiile de viata de zi cu zi are si simbolism si se vede ca s-au facut ceva cercetari pt ea.

    1. Am citit toate cartile dupa care au facut Vampire Diaries. Chiar si cele dupa care au facut seria Twilight. Devorez cartile cu vampiri, m-au impresionat cartile din seria Academia Vampirilor, au ceva diferit. Chiar si mama le-a citit pe toate, de la mine. Si na..are o varsta.

      1. Pai atunci Casa Noptii sigur o sa-ti placa 🙂 Twilight e chiar slabut scrisa, restul recunosc ca nu am apucat sa citesc. House of Night are 10 carti, a zecea apare in octombrie si inca 3 carti aditionale parca, dar sunt de fapt povestile unor personaje din romanul initial. Daca vrei, eu am primele 9 carti in engleza si ti le pot trimite 🙂 Se citesc foarte usor.

      2. Ma tenteaza sa le citesc, insa sunt lenesa cand e vorba de cartile in format electronic. Mi-a mai trimis o colega The Hunger Games, imi zicea ca sunt niste carti superbe. Si nu-mi vine sa ma apuc de ele..
        E ok daca ti le cer peste cateva saptamani, cand reusesc sa le citesc pe celelalte?

  3. Pe langa Codul lui Da Vinci,poti citi sau viziona Inger si Demon,e sublim 🙂 cartea e mult mai frumoasa,din punctul meu de vedere.
    Ti-as recomanda doua filme care mie mi-au placut la nebunie: tres metros sobre el cielo si Tengo ganas de ti 🙂 .. filme care reflecta cat de cat realitate 😀 .. nu sunt genul acela,cu happy very ending 🙂 .. nu chiar.
    La seriale,eu sunt innebunita dupa ele,si iti recomand Teen Wolf,The Secret Circle,Pretty Little Liars,That 70s Show,Ringer,How I met your mother,Dexter =p~.
    Filme mai sunt si The Butterfly effect 🙂 mie mi-au placut toate 3 sau 4 parti,cate sunt nu mai stiu exact sau The Final Destination 🙂 in caz ca nu le-ai vazut.
    Un film foarte impresionant e The intouchables,e francez si e superb :).
    Daca imi mai aduc aminte de vreun film/serial care imi place si il consider bun,iti voi mai scrie :*
    Sper sa alegi ceva de aici si sa-ti placa! Te pup:*

    1. Am citit Inger si Demon, insa nu stiam ca au facut si film 😀 Intr-adevar, e o carte deosebita.
      The Secret Circle am vazut, am si citit cartile. Cu Pretty Little Liars sunt la zi.. De asemenea, am vazut si The Butterfly Effect si The Final Destination. Superbe!
      Mi-ai atras atentia cu The Intouchables, imi plac filmele facute de francezi..parca au ceva diferit. Cred ca o sa il vad chiar in seara asta.
      Multuuuuumesc, draga mea! >:D<

  4. Filme: Doryan Gray, Pan’s Labyrinth, Submarine ( coloana sonora e superba, Alex Turner a creat-o special pentru film ), The count of of Monte Cristo ( romanele de zece ori mai bune ), Chicago ( singurul muzical care a luat oscar din 2000 incoace ), Catch me if you can, A beautiful mind, Perfect sense
    Seriale: Skins, Friends ( cel mai bun serial facut vreodata ), how i met your mother, the big bang theory.

    1. Am vazut The Picture of Dorian Gray de vreo 4 ori. Plus ca am avut cartea de citit pt facultate. La fel si Contele de Monte Cristo.
      De ceva timp mi-a atras atentia How I met your mother. Am sa il trec pe lista.
      Multumesc pentru sugestii.

Lasă un răspuns

