Trei ani.

Mi-am amintit acum ca blogul meu implineste astazi trei ani. Rusine sa imi fie ca era sa uit, insa de-abia acum am avut un moment liber.

Ce sa ii urez eu? Sa aiba rabdare cu mine, cand trec prin perioade mai proaste si nu stiu decat sa ma vaicaresc, sa imi inghita in continuare nervii si frustrarile si sa ramana mereu aici, cu mine. E bucatica din mine. Daca ar fi o persoana, cred ca m-ar cunoaste mai bine decat ma cunosc eu insami.

Ii datorez multe multumiri, pentru ca m-a sprijinit intotdeauna si a experimentat impreuna cu mine diferite teme, subiecte, stari de spirit. Acum sa-mi urez si mie insami ceva, ca doar sunt „mamica” lui. Sa dea Dumnezeu sa fiu si eu sanatoasa si implinita, ca sa pot sa scriu cate ceva si de acum incolo.

Iar voua, dragilor, va multumesc din suflet pentru ca gasiti o farama de timp sa aruncati o privire si aici, in coltisorul meu de suflet.


14 thoughts on “Trei ani.

      1. astea sunt chiar vesti bune🙂 e frumos sa ai totul insirat de la sine.. de multe ori eu ma simteam restransa si cred ca asta a fost cauza.. dar imediat ce iei o decizie nu mai poti sa te mai intorci din drum,nu?! cam asa am procedat si eu cu blogurile anterioare :)) acum ma resemnez

      2. Ehh..uneori aveam perioade proaste si ma gandeam serios sa ma las de blogging. Rezistam ceva si apoi..nu ma lasa inima sa renunt, trebuia sa scriu in continuare.

      3. din anumite puncte de vedere toti avem lipsuri. dar nu trebuie sa avem o gandire pesimista..nu ajuta la nimic. ba chiar ajungem sa judecam gresit.🙂

Lasă un răspuns

