Sunday.

O dimineata perfecta pentru citit stirile si savurat o ciocolata calda. Si ca niciodata…ma cuprinde o stare de bine si relaxare. Uitasem cum e sa te simti bine dispus. Trebuie sa marturisesc..ultimele zile au fost supeeeerbe.

In primul rand, joi a fost ziua mea de nastere. Si crestea inima in mine de bucurie cand mama mi-a cantat „Muuuulti aaani traiaaaasca!” la telefon, cand toti prietenii imi scriau numai lucruri frumoase si mai ales cand l-am vazut pe honey cu un buchet maaare de flori in brate. Ca si anul trecut, am evadat la Bucuresti si am avut parte de o zi de nastere superba.

In alta ordine de idei, am slabiiiiiiiit! Am 51 de kilograme, desi in ultimele zile am devorat numai prajituri, mancare dureros de gustoasa de la Mc Donald’s si alte „pacate”. Blugii pe care i-am cumparat acum o luna incep sa fie largi. In mod ironic, dieta pe care o tinusem mai demult a dat mai putine rezultate decat cele trei saptamani de facultate care au „topit” kilogramele in plus.

Cred ca ma opresc aici, sunt nerabdatoare sa ma uit la Grey’ s Anatomy. Da dependenta. Vorbesc serios.

 

Un gând despre “Sunday.

  1. Well, happy anniversary şi din partea mea şi… tot binele din lume. Am deschis bloguleţul meu, când ai timp să tragi un ochi, eşti binevenită. Şi vleau şi eu plăjitulică! 😀

Lasă un răspuns

