Culori.

Am gasit pe Facebook o idee foarte interesanta si m-am gandit sa incerc sa vad ce iese. Sa zicem ca..e un fel de provocare, din punctul meu de vedere. Trebuie sa descriu o culoare fara sa o numesc direct. Asadar, sa vedem ce iese.

Primul apus pe care l-am vazut impreuna la mare, pentru ca la rasarit nu am reusit nici macar o data sa ne trezim.

Trandafirii cu care m-a asteptat la Bucuresti, de ziua mea si care au rezistat cateva saptamani, semn ca erau oferiti din suflet.

Craciunul, cadourile, caldura sufleteasca si linistea pe care o am in suflet in perioada asta.

Rochia pe care o am in dulap de mult timp, dar pe care nu am indraznit niciodata sa o port, de teama sa nu ies prea mult in evidenta.

Cand simt ca nu mai pot si ma paraseste pana si speranta, e culoarea care imi cuprinde sufletul si inima si imi da o bucatica de iertare.

Cand zaresti doi indragostiti plimbandu-se prin parc, e culoarea pe care o emana iubirea ce si-o poarta.

Culoarea lacului de unghii preferat, care ma face sa ma simt putin mai increzatoare.

Obrajii mei, dupa o bataie zdravana cu zapada, la care am participat aproape involuntar.

Dragoste, Bunatate, Incredere, Curaj, Furie..

6 gânduri despre “Culori.

Lasă un răspuns

