Dreptul la opinie.

Am citit pe blogul lui Gebelezis un articol despre un caz…cel putin absurd. Sunt ferm convinsa ca asta se putea intampla DOAR la noi. Compania  care produce ColonHelp (e un fel de medicament, nu stiu exact, insa am vazut numeroase reclame si afise) a dat in judecata un blogger din Romania pentru simplul fapt ca a scris pe blogul personal un articol negativ la adresa produsului pe care il promoveaza. Eu am rezumat pe scurt stirea, insa aici puteti gasi mai multe informatii.

Ce nu inteleg eu..motivul pentru care omul nu ar avea dreptul sa isi exprime opinia. Avizat sau nu, e blogul propriu, unde el isi exprima niste pareri. Cei care citesc nu sunt obligati sa creada sau sa fie de acord cu ceea ce el scrie. Si nici autorul blogului nu le-a cerut sus si tare sa fie de acord cu el. A fost o parere si atat, pe care compania farmaceutica a luat-o ca pe o incercare de denigrare si defaimare.

Decat mie mi se pare absurd si penibil? Cred ca fiecare blogger a scris cel putin o data cat de mult ii place produsul X sau ca nu agreeaza produsul Y. E o parere PERSONALA, care nu trebuie sa fie criticata in nici un fel. Tare as vrea sa imi spuneti un produs care e laudat de absolut toata lumea, ca eu nu stiu.

Sa dau si un exemplu concret. Sa vedem..mi se intenteaza si mie proces?!

Completam un chestionar despre ciocolata pentru o buna prietena. Mai exact, campania care au facut-o cei de la Milka pentru sortimentul cu „muuuuult caramel”. Mie nu mi-a placut. Campania e exagerata. Acum vreo doua luni am vazut un autocolant imens pe podeaua de la metrou ce promova faptul ca te poti bucura indeluuuung de caramelul de la Milka. Am zis sa iau si eu, ca oricum sunt dependenta de ciocolata. Ma murdarisem pe maini de ceva ce ar fi trebuit sa fie caramel, o chestie lipicioasa care curgea pe ambele parti. Na..sa ma acuzati si pe mine ca va denigrez produsele!

Posted in Fără categorie

17 thoughts on “Dreptul la opinie.

      1. eu nu inteleg cum au putut intenta un proces… din cate stiu exista temei legal sau nu, ori parerile ce le-am citit, pareri ale celor mai scoliti ca mine in domeniu, sustin ca nu exista temei… ori eu stiam ca exista o triere a dosarelor care intra pe rol si care nu…
        de amuzat nu stiu daca se amuza, cred ca mai repede sunt din cei care castiga, tinand cont ca firma, din cate am inteles, doreste procesul intr-un loc specific, parca sectorul 4.
        eu unul o iau ca o amenintare directa asupra dreptului meu de a emite o parere personala, subiectiva si idioata daca vreau…

  1. :)))))))))) =)))))))) nu exista mai proasta ca a mea, aia de la camin e lux , mai ales daca prinzi cand nu sunt multi pe net… vb si cu Ralu cat era la camin pe skype si mergea mai prost, dar se putea

  2. Adica…trebuie sa ne placa tot? Sa spunem vai ce frumos/bun/ perfect/ de efect e produsul X, chiar daca e o mare porcarie???? WTF??? Mi se pare de toata jena… Pe bune, nu mai avem voie sa ne spunem parerile? INCREDIBIL! Sunt curioasa cum o sa se termine procesul…

Lasă un răspuns

