Retrospectiva.

La sfarsitul fiecarui an incerc sa fac un bilant al evenimentelor. In primul rand, pot spune ca am invatat niste lectii si am capatat un pic de experienta. Dar asta cred ca se aplica in cazul oricui. In cazul meu, multe au fost dureroase si greu de acceptat. Dar sa o luam pe rand.

Anul 2012 a inceput urat, cu o multime de lucruri care se adunasera si pe care trebuia sa le duc la bun sfarsit. Lunile ianuarie si februarie au trecut greu, am indurat si sesiunea de iarna..drumurile erau inchise, acasa nu puteam sa ajung. Imi amintesc ca eram pe drum spre casa, dupa cateva saptamani de examene, iar microbuzul a fost nevoit sa se intoarca din cauza zapezii. In seara aceea m-a durut sufletul de dorul celor dragi. Plus ca aveam o perioada destul de proasta pe plan emotional, aveam mare nevoie de prietenii mei. Si eu..eram singura, la Pitesti.

Luna martie a fost frumoasa, plina de flori si imbratisari. Semestrul doi de-abia incepuse, nu ma aglomerasem cu invatatul. Drumul la Bucuresti il faceam saptamanal. Cu toate astea, stiu ca o lasasem mai usor cu scrisul, increderea ma cam parasise.

In aprilie a fost Pastele, pe care l-am petrecut alaturi de familie si prieteni. Am imbunatatit semnificativ relatia cu parintii mei, lucru la care lucrez si in prezent. Am o familie minunata si in fiecare zi spun „multumesc” pentru ca parintii mei se iubesc, sunt sanatosi si ma sustin in tot ceea ce fac. In acelasi timp, comparand cu prezentul, imi dau seama ca multi prieteni s-au distantat si..imi pare rau. Inseamna ca nu sunt un om atat de bun precum mi-as dori. Si ca sa nu uit, in aprilie am sarbatorit prima noastra aniversare.

Lunile mai si iunie au fost incarcate, alte examene, alta sesiune.  Dar si cand am terminat, eram in culmea fericirii pentru ca aveam in fata trei luni de vacanta. Am capatat un motan taare dulce si dragalas, pe care l-am botezat Tomy. Mi-am propus sa il fac sa semene cu Garfield si la greutate, ca e tot portocaliu la culoare.

In iulie si august am fost fericita sa nu fac nimic stresant. Am avut timp sa ma uit la seriale, sa plec in vacanta cu prietenul meu, sa ma bronzez, sa..ma ingras. Cred ca pe la sfarsitul lui august am inceput prima mea cura de slabire, care nu a dat prea multe rezultate.

Septembrie a trecut pe nesimtite si m-am trezit ca octombrie da navala. A inceput facultatea, am mers iarasi la Pitesti..am dat piept cu ultimul an de facultate.

In noiembrie a inceput goana dupa carti pentru licenta, ceva probleme de sanatate si muuulte drumuri de facut. A, si am inceput prcatica pedagogica.

Iar in decembrie am predat la copilasi, am inceput sa imi organizez materialele pentru licenta, iar acum..sunt acasa, langa cei dragi. Craciunul a fost minunat, am simtit caldura in suflet si am incercat sa dau dovada, macar acum, de ceva mai multa bunatate.

Ce astept de la 2013? In primul rand, multa putere. Va fi anul unor schimbari importante: termin facultatea, imi gasesc un job, ma mut..si am nevoie de curaj si incredere. Stiu ca va fi greu, ma voi lovi de multe obstacole si voi cadea de nenumarate ori. Sper ca voi reusi sa ma tin si de blog, pentru ca am cunoscut oameni minunati datorita lui.

Iar voua va doresc sa vi se indeplineasca toate dorintele in 2013. Sa aveti parte de iubire, succes, realizari pe toate planurile, sprijin, incredere si putere! Nu uitati sa fiti buni, saritori, prietenosi..oameni!

12 gânduri despre “Retrospectiva.

  1. Tu ai nevoie de o doza MAAARE de incredere in tine 🙂 Ca la restu’ stiu ca le faci fata 🙂 N-am nici un dubiu!
    Iti tin pumnii legat de job si mutatul in Bucuresti. O sa fie greu, clar, dar macar o sa fiti impreuna. 🙂 Si in doi, greutatile trec altfel.
    Cat despre prietenii care s-au distantat, nu e vina ta. E DOAR decizia lor. Nu ai de ce sa te simti vinovata.
    Te imbratisez, sisu’ meu iubit!!!

    1. Am imprumutat de la tine modelul cu analizatul evenimentelor din fiecare luna. Poate in anul ce vine voi invata sa am mai multa incredere. Si Doamne ajuta sa fac fata furtunii de evenimente de va urma!
      Te puuup, sister! Si iti doresc tot binele din lume!

Lasă un răspuns

