S-a terminaaat?!

S-a cam terminat vacanta si imi e groaza numai cand ma gandesc la saptamanile care urmeaza.. Incerc sa imi fac curaj gandindu-ma ca am mai trecut prin cateva sesiuni, am mai pierdut nopti invatand, am scris si proiecte pe ultima suta de metri si uite ca inca rezist. La sfarsitul fiecarei sesiuni ma minunam cum am reusit sa fac fata la toate examenele si proiectele fara sa cedez nervos. Doamne ajuta sa fie si acum in regula, sa nu ma trezesc cu vreo restanta fix in anul trei.

In alta ordine de idei, a fost o vacanta frumoasa. Am facut cam tot ce imi propusesem: am petrecut timp cu familia si prietenii, am revazut oamenii dragi mie, am gasit timp sa ies si cu cei pe care apuc sa ii vad de maxim 2-3 ori pe an, am scris chiar si primul capitol din licenta (!), am dormit pe saturate si mi-am incarcat bateriile ( care sigur vor fi aproape epuizate dupa vreo luna). Singurul meu regret e ca..nu am fost mai multe saptamani libere.

Mi-am facut si o lista cu asteptarile mele de la acest an, dar am ajuns la concluzia ca nu asta conteaza, ci ceea ce fac eu pentru a-mi indeplini scopul. Va fi un an luuung..tare as vrea sa merg acum la culcare si cand am sa ma trezesc, sa fie deja iunie.

Oricat m-as plange acum, stiu ca imi va fi dor de anii de facultate si ca voi da piept cu realitatea de-abia dupa absolvire, cand va trebui sa gasesc un job. Atunci voi regreta perioada cand cea mare grija a mea era sa termin la timp proiectul sau sa invat toata materia dintr-un semestru in 3 zile.. Zic acum ca nu am timp de nimic, dar stiu ca viata imi va demonstra ca se poate si mai rau.

Trebuie, totusi, sa marturisesc ca mi-am propus sa fiu un om mai ingaduitor de acum incolo. Sa le spun oamenilor dragi ca ii iubesc si sa fiu capabila sa iert din tot sufletul..

6 gânduri despre “S-a terminaaat?!

      1. daca te crezi in stare, go ahead, dar depinde si de job.. eu aveam colege care din cauza lucrului nu veneau la facultate si picau destul de multe examene din cauza ca nu aveau timp sa invete…

      2. pai..nu foarte mult, adica am prins ideea cu planul de lectie, ma descurc sa il fac repejor. da’ce zic eu acum sunt doar planuri, cine stie ce surprize neplacute imi pregateste viata..

Lasă un răspuns

