Oglinda, oglinjoara..

Neavand foarte multe de facut in vacanta, am stat ceva mai mult pe Facebook. Mai mult de obicei. Ca sa ne intelegem de la bun inceput, recunosc ca sunt vinovata de faptul ca intru des pe profilul meu. Cel putin de cateva ori pe zi, daca sunt acasa.

Asaaa..recunosc si ca nu sunt un monument de seriozitate si nici nu merit sa fiu data drept exemplu. Am poze peste poze, melodii, articole, de toate. Multi dintre voi m-ati descoperit prin intermediul paginii de Facebook, asa ca..nu are rost sa povestesc si aici.

Dragii mei, e o chestie care nu-mi da pace. Si zau ca ma chinui sa o inteleg de ceva timp incoace. De unde pana unde..fotografii facute in oglinda? Mai precis, oglinda intr-o toaleta. Si de ce? Daca nu imi explica cineva, nu mai pot sa dorm la noapte.

Imi amintesc ca in noaptea de Revelion, toaleta localului devenise studio foto. Trei fotografii in aceeasi pozitie, sa fie sigure ca a iesit macar una mai frumos, sa poata posta pe Facebook, via mobile, bineinteles. Ce ne-am face fara minunea numita iPhone?! Oglinda cea mare era neincapatoare pentru multitudinea de chipuri nevinovate care voiau sa imortalizeze momentul. Care moment, draga mea? Ca ai fost la toaleta in noaptea aia? Caloriferul era folosit drept spatar, chiuveta drept scaun, ne descurcam cu ce avem la indemana. Sa recunoastem, romanul nu duce lipsa de inventivitate.

Dar tot nu inteleg chestia cu oglinda. Face minuni? Ascunde kilogramele in plus ( pe care recunosc ca le am si eu, mai ales dupa Sarbatori), face parul stralucitor, scoate ochii in evidenta?

Cred ca am gasit raspunsul, sunt fane Alba ca Zapada. A, nu..povestea spune ca mama vitrega descanta oglinda.. Deci nu e buna varianta mea. Poate ma luminati voi.

6 gânduri despre “Oglinda, oglinjoara..

  1. am sa-ti dau o explicatie pseudomedicala…se numeste Sindromul Pitziponcesc si in general se manifesta printr-o tendinta narcisista a pacientilor. cel mai important in viata acestor oameni este sa apara in poze. indiferent de locatie, moment al zilei sau perioada a anului. evident boala se acutizeaza in perioadele de sarbatoare cand TREBUIE sa isi faca poze pe care ulterior sa le puna pe mediile de socializare (actualul hi5, adica facebook) fiindca TREBUIE sa se dea mari si fiindca daca nu posteaza, vor fi ridiculizati de prietenii lor (care isi pun la randul lor poze pe net). si cum, atunci cand sunt singuri si se simt niste fiinte divine, este foooarte greu sa isi faca o poza decenta, se ajuti de o oglinda. asta ca sa aiba certitudinea ca divinitatea lor o sa apara si pe camera.
    din pacate cauzele bolii si modul de transmitere nu sunt complet elucidate. dar o mica importanta se pare ca o are valoarea IQ-ului. 😀

Lasă un răspuns

