Music.

Nu cred ca am scris vreodata despre muzica pe care o ascult.  Poate unii sperau ca in secret sunt manelista sau fana Justin Bieber. Regret sa va dezamagesc. In realitate, nu ma concentrez pe un anumit gen de muzica..daca imi place melodia, nu conteaza cine o canta sau cate vizualizari are pe YouTube. Sau daca vad un film cu o coloana sonora buna, caut fiecare melodie in parte si le bag in playlist. De curand m-au surprins placut melodiile de pe coloana sonora a filmelor „Project X” si „Step Up 4”. Le recomand cu caldura. A, si aici intra si reclamele de la Orange si Vodafone, care mereu aleg melodii dragute.

In materie de artisti..Pink se remarca. Pe langa faptul ca are o cariera in spate..nu inceteaza sa ma surprinda. Ah..si vocea ei e divinaaaa! Plus ca imi place ca om. Nu se incadreaza in categoria siliconatelor care au scos o melodie si sunt vedete. E cu picioarele pe pamant si pune suflet in muzica ei. Si cred ca asta conteaza cel mai mult.

Imi place si Katy Perry. Nu doar pentru ca are „tate mari”, dar si voce frumoasa. Si videoclipurile au o poveste interesanta.

Daca as scrie despre fiecare artist in parte, nu mi-ar ajunge timpul. Ma asteapta un episod nou din Private Practice, serial pe care il recomand cu drag. Va pup!


5 thoughts on “Music.

  1. Pink e flebetea mea. O ador! Si desi nu poti sa spui ca are o voce ca a lui Mariah, Whitney, Celine, are un timbru special, live suna mai bine decat pe varianta de studio a pieselor, iar aparitiile live in sine sunt bestiale(vezi prestatia de la Grammy din 2010 parca, cu „Glitter in the air”)! Chiar este un artist complet! In ceea ce o priveste pe Katy, intr-adevar, are o poveste interesanta la fiecare clip si vine cu melodii catchy, fresh, insa pentru mine faptul ca live suna cam…naspa, e un mare minus. Dar are si ea meritele ei. Pana la urma a ajuns unde a ajuns pentru ceva.

    1. Celine, Withney..sunt deja consacrate ca fiind artiste de prima clasa. Nici nu intra in discutie sa nu le recunosc valoarea. Eu am scris despre ce mi-a placut in ultima perioada.
      Katy..are o voce bunicica, in comparatie cu alte „dive” care nu au cantat vreodata o melodie live. Right, are si ea puncte slabe. Noroc ca o salveaza sanii :))

  2. „In realitate, nu ma concentrez pe un anumit gen de muzica..daca imi place melodia, nu conteaza cine o canta sau cate vizualizari are pe YouTube. Sau daca vad un film cu o coloana sonora buna, caut fiecare melodie in parte si le bag in playlist.” -Total de acord cu tine!

      1. 😦 Nici eu nu mai ştiu. Parcă nu mă mai simt ‘acasă’ pe nici unul din bloguri, îl am pe acesta şi pe celălalt -Baroana. Deocamdată, mă găseşti pe amândouă. Deşi nu prea am mai scris… Dacă o să apară vreo schimbare, cu sigurantă te anunţ.

Lasă un răspuns

