Question.

Am si eu o nedumerire, intrebare, problema..cum vreti voi sa ii spuneti.

In filmele americane..daca apare un personaj care se presupune ca e roman, vorbeste o engleza atat de stricata, de te ia durerea de cap. Chiar cu accent rusesc, semn ca ei habar nu au ca Romania nu are legatura cu Rusia.

Nu sunt constienti nici de faptul ca un elev roman (cu un nivel bunicel, totusi) ar fi capabil sa il invete pe un american sa scrie in limba engleza. Banuiesc ca ati vazut si voi ca habar nu au cum se scriu unele cuvinte in engleza, pe care se presupune ca ar trebui sa o stapaneasca la perfectie. Bine, avem si noi destule „comori” care habar nu au sa puna o cratima. Nu uit asta, nu am cum. Zilnic ma lovesc de cate o situatie de acest gen..si ma minunez.

In fine, ai nostri stim cu totii cum sunt. Insa..nu mi se pare in regula sa fim infatisati ca niste primitivi, care nu stiu sa lege doua cuvinte in engleza!


6 thoughts on “Question.

  1. Nu e chiar asa. Romanii de fel vorbesc elngleza cu un accent foarte ciudat, cel putin pentru ei accentul nostru este ciudat si este asemanator cu cel rusesc (ca si aia au un accent ciudat) si pt un actor nu e chiar asa de simplu sa vorbeasca cu un accent autentic romanesc, ca nu s-a nascut cu el si nu -l foloseste in fiecare zi ca sa fie natural.

    1. Banuiesc ca am generalizat eu. Insa stiu multe persoane care vorbesc engleza aproape perfect.
      Ideea nu era ca ma astept sa aiba accent romanesc, ci sa nu se mai forteze atat sa mutileze engleza, de parca noi asa am face..

Lasă un răspuns

