Confessions.

Astazi mi-e rusine cu mine. Rusine de ce am devenit. Am zis mereu ca incerc sa fiu un om mai bun, sa iert, sa las de la mine..si am incercat. Zau am incercat. Insa s-au acumulat multe maruntisuri, pe care am considerat ca nu are rost sa le mentionez, am sperat ca vor trece fara sa imi dau seama..iar la un moment dat m-am trezit straina de oamenii la care tineam.

Tocmai din cauza unor nimicuri pe care nu le-am spus la timp si le-am lasat sa ma roada, sa ma apese..pana cand am cedat. Ma pricep teribil sa fac reprosuri, sa lovesc in puncte sensibile si sa ranesc.  Rusine mie, inca o data. Si acum..am spus tot ce ma durea, tot ce ma facuse sa port pica si ar trebui sa ma simt eliberata. Dar ma simt de parca m-as fi trezit dintr-o betie sufleteasca si am ramas doar cu amara mahmureala. Si cu un sentiment de vinovatie care ma apasa si mai rau decat lucrurile nespuse..

Niciodata nu am avut foarte multe prietene. Marturisesc ca cel mai legata ma simt de prietenele din copilarie. Stiu cand au intrat la liceu si cand l-au terminat, cand au intrat la facultate si cand au absolvit-o. Pe care le vedeam o data pe luna, dar care aveau mereu un loc in sufletul meu. Cu timpul, numarul lor s-a redus.. Vina e si a mea, mai ales pentru ca ar fi trebuit sa pun punctul pe i si sa spun imediat ce ma deranjeaza. Mai ales ca era vorba de persoane pe care le stiam de ani buni.

Imi pare rau. Ma doare sufletul cand imi amintesc ca la nervi nu stiu sa cont de nimic. Astept prea multe de la oameni si ofer prea putin in schimb. Imi asum fiecare cuvintel pe care l-am rostit, insa nu stiu daca acum as fi procedat la fel, daca as putea sa o iau de la capat.

Promovez sinceritatea, prietenia si bunatatea..si acum simt ca mi-am incalcat propriile legi. Imi pare rau, imi pare atat de rau.. Nu pretind sa ma ierte ceilalti, vreau doar sa reusesc sa ma iert eu insami.


7 thoughts on “Confessions.

  1. Ai putea să încerci să iei legătura cu cât mai multe din persoanele astea și să le spui că îți pare rău de anumite lucruri, să le spui ce ai de spus și o să te simți mai bine🙂

  2. Și era mai bine să stai să ascunzi anumite lucruri? Eu aș fi apreciat să mi se spună în față că sunt așa și altfel decât să stea pe lângă mine să se numească prieten și de fapt să fie fals. Dacă se vor gândi mai bine vor înțelege cum stau lucrurile. Nu ar trebui să ai atâta vinovăție pe suflet.

  3. Stiu cat de greu este sa te ierti pe tine insati! .. Am trecut prin astfel de momente la randul meu, insa deh, viata merge inainte. Gandeste-te ca timpul trece indiferent de ceea ce facem/credem/spunem noi. Stii, uneori in luptele cu ceilalti lasam de la noi, ca sa fie bine. Incearca sa lasi un pic de la tine in lupta cu sinele tau. Poate poate…

Lasă un răspuns

