Premiu.

Creve m-a cadorisit cu un premiu: Liebster Award. Tin sa ii multumesc pentru ca s-a gandit la mine, mai ales intr-o perioada in care ma lupt cu atatea incertitudini. Apreciez enorm gestul!

Urmatorul pas e sa spun unsprezece lucruri despre mine. Niciodata nu am stiut cum sa ma descriu, sunt o persoana destul de greu de inteles si mai ales, de suportat. Hai sa incerc, totusi..

1. Nu fumez si nu cred ca am sa o fac vreodata.

2. Sunt foarte pretentioasa la mancare, sunt anumite chestii pe care nu as putea sa le gust niciodata, indiferent de situatie. Ciorba de burta, crema de zahar ars, mazarea..sunt cateva dintre ele.

3. Dependenta de ciocolata e marele meu defect.

4. Nu sunt o persoana matinala. Daca ma trezesc inainte de zece, am o durere de cap ce persista toaaata ziua. Plus ca sunt o pacoste morocanoasa.

5. Nu stiu sa gatesc. Orice e mai sofisticat decat clatitele, salatele sau cartofii prajiti..ma depaseste total. Insa mi-ar placea sa invat, cand voi avea timp..

6. Sunt rr-ita. Mister M ma necajeste mereu pentru ca nu sunt in stare sa zic nici macar „Mrr..”.

7. Nu mi-am vopsit parul niciodata. Am folosit doar de vreo doua ori un nuantator, care se ducea la cateva spalari.

8. Iubesc serialele. Urmaresc si seriale politiste, si de comedie, si medicale.. In prezent sunt la zi cu minim 10 seriale.

9. Pana anul trecut eram pasionata de limba franceza. Dar in ultimul an de facultate, m-am rotit la 180 de grade si am decis sa dau licenta pe limba engleza si sa incerc sa gasesc un post in invatamant tot pe engleza.

10. Nu stiu sa inot. Si nici nu cred ca o sa invat vreodata, am fobie de apa.

11. Inchei cu marturisirea pe care a facut-o si Creve: nu am permis auto. De multi ani ma chinui sa imi fac timp, insa mereu intervine cate ceva.

 

A treia etapa consta in raspunsul la intrebarile formulate de Creve. Asadar..

1. Ce ai schimba din trecutul tau daca ai avea ocazia?

Nimic. Sunt multumita de prezent si cred ca daca as schimba ceva din trecut, automat si prezentul ar fi altul.

2. Care este cel mai original cadou pe care l-ai primit?

Hmm..grea intrebare. In liceu am primit de la colegi o caciulita pentru bebelusi si o pereche de ciorapei minusculi. Nu mai stiu cum se ajunsese la asta..insa clar nu era vorba de copii sau alte aiureli. Cred ca tocmai implinisem 18 ani si ei voiau sa sublinieze ca am spiritul tanar :))

3. Spune o destinatie unde ai fost si ai ramas cu amintiri frumoase. Poate vrei sa povestesti una.

Am fost la Paris acum cativa ani, insa nu a avut farmec, daca nu am avut alaturi pe cineva drag sa ma bucur cu adevarat de vacanta. Insa ma gandesc sa merg cu Mister M in viitor..poate voi capata si ceva amintiri frumoase.

4. Daca ar fi sa ai ocazia sa ai o zi pe care sa o retraiesti, care ar fi accea?

Ziua in care m-am inscris la facultate.

5. Ce preferi sa faci cand ai putin timp liber?

Sa citesc o carte buna, sa vad un serial sau sa doooorm!

6. Care crezi ca ar fi cel mai nebunesc lucru pe care ai fi in stare sa il faci? Dar daca ai primi bani pentru asta?

Sa sar cu parasuta. Intotdeauna m-am intrebat care e senzatia..

7. Care e cel mai nebunesc lucru pe care l-ai facut?

Nu cred ca am facut vreodata ceva nebunesc. Sunt prea stresata sa imi asum riscuri.

8. Spune un moment din viata cand credeai ca nu o sa treci peste o problema, iar acum razi cand iti amintesti de momentul acela.

Cand am incheiat prima relatie serioasa..am simtit ca imi cade cerul in cap. Acum ma amuz cand imi amintesc de asta, mai ales ca a aparut omul care m-a facut sa imi dau seama ca relatiile anterioare sunt egale cu zero, mai ales ca ceea ce avem noi doi nu se compara cu nimic din trecut.

9. Spune un lucru pe care ai vrea sa il inveti.

Limba germana.

10. Descrie-te in trei cuvinte.

Complicata, emotiva si imperfecta (of course!).

11. Care este cea mai mare realizare a ta de pana acum?

Fiecare zi e o realizare, pentru simplul fapt ca raman in picioare, in ciuda chestiilor cu care ma confrunt zilnic.

 

Dragii mei, nu dau leapsa mai departe. Stiu ca multi dintre voi de-abia aveti timp sa mai aruncati un ochi pe blog, daramite sa raspundeti la seturi de intrebari. Cu toate acestea, mentionez cateva bloguri care imi fac ziua mai frumoasa: Ella, Andera, Grapefruits, Paula, Paradisul cuvintelor siiii.. Creve, evident!

 

 


4 thoughts on “Premiu.

Lasă un răspuns

