Harlem Shake.

Internetul e un fel de „tinutul tuturor posibilitatilor” si chiar mai mult de atat. Oricine poate face orice, poate fi orice, nu exista limite. Mai ales spre partea negativ-penibila. Dragii mei, voi ati auzit de Harlem Shake? Cred ca da, nu aveati unde sa va ascundeti. E peste tot.

Intai a fost Gangnam Style. Mare tampenie. Buuun..am zis ca e o chestie trecatoare, am incercat sa evit pe cat posibil subiectul. Ce putea fi mai rau de atat? Eh, iata ca internetul si-a batut joc de parerea mea si a scos una si mai penibila: HARLEM SHAKE. Jur, asta e la limita rationalului. Mai rau de atat chiar nu se poate! Ma rog din suflet sa dispara din peisaj cat mai repede, ca nu ma mai tin nervii.

In caz ca exista printre voi cativa norocosi care nu stiu in ce consta acest „dans”, sa va explic cum sta treaba. Intai apare un individ, adesea cu o casca de motocicilist pe cap sau orice alt obiect, cu cat mai hidos, cu atat mai bine. Si se leagana singur, nebagat in seama. Intre timp, cei din jur isi vad de treaba. Si acum vine partea frumoasa: in urmatorul cadru o iau toti razna, de parca ar avea Parkinson. Miscari fara rost, de om beat, cu tenta sexuala..orice e posibil. Se urca pe banci/birouri, se dau cu capul de pereti (la propriu!). Pe mine ma duc cu gandul la o jungla in care animalele o iau razna. Sau la dansul ploii.

Mda..si porcaria asta e considerata fashion, dom’ne. La americani inteleg..ei oricum sunt mari amatori de penibil si grotesc. Fac dansul ploii peste tot: la stiri, pe stadioane, pe strazi. Dar in Romania? Aveam niste pretentii. Pustii din licee se rup in miscari si figuri sus pe banci sau, de ce nu, in cimitire.

Atasez si niste clipuri, in caz ca aveti nervi tari si multa rabdare, sa vedeti in ce hal se misca si sa va faceti o idee.


7 thoughts on “Harlem Shake.

  1. eu nu stiam de acest dans :))) cum si de gangnam style am aflat foooarte tarziu. cred ca traiesc in lumea mea dar se pare ca e mai bine aici decat out there :))))

  2. PS: acum am vazut despre ce e vorba… cred ca gangnam style imi place in comparatie cu asta, macar era cumva haios si vesel. harlem style, sau cum pana mea ii zice, parca e rupt dintr-o camera de zi a unui spital de nebuni, mai ales cu ala care se izbeste constant cu capul de zid din al doilea clip :)))) i really don’t get what the fuss is all about

Lasă un răspuns

